Ο Κρεγκ Μπριν με Peugeot 208 T16, ο οποίος στην Ελλάδα έκανε την πρώτη του επίσημη εμφάνιση, προσέθεσε το όνομά του στη λίστα των νικητών του Ράλι Ακρόπολις.
Ο Ιρλανδός οδηγός μάλιστα δεν άφησε το παραμικρό περιθώριο
αμφισβήτησης, αφού ολοκλήρωσε στην κορυφή της γενικής κατάταξης και τις
δύο ημέρες του αγώνα. Την Κυριακή ο ίδιος κινήθηκε απροβλημάτιστα στις
χωμάτινες ειδικές και μάλιστα ούτε η αντεπίθεση που του εξαπέλυσε ο
Μπριάν Μπουφιέ με το Citroen DS3 RRC τον έκανε να αισθανθεί απειλή.
Αντιθέτως, όταν χρειάστηκε απάντησε με τους χρόνους του στις ειδικές διαδρομές, πανηγυρίζοντας μια σπουδαία επικράτηση, και επιπλέον τιμήθηκε με το βραβείο "Colin McRae Trophy", το οποίο κερδίζει σε κάθε γύρο του ERC ο άνθρωπος του αγώνα.
Στο 2ο σκαλί του βάθρου ήταν ο Γάλλος, πρώην επίσημος δοκιμαστής της Hyundai, ο οποίος, παρά το γεγονός ότι φημίζεται για τις επιδόσεις του στην άσφαλτο, πίεσε στο χώμα. Θα μπορούσε να έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα, αν δεν είχε υποπέσει σε συνολικά τρία λάθη κατά τη διάρκεια και των δύο ημερών του αγώνα, χάνοντας πολύτιμο χρόνο. Σε κάθε περίπτωση, το έργο του δεν ήταν εύκολο, αφού στην αρχή του σημερινού σκέλους ο Καετάν Καγετανόβιτς με το Ford Fiesta R5 ακολούθησε το ρυθμό του, πιέζοντάς για τη 2η θέση της Γενικής.
Όμως, στα μέσα της ημέρας ο Γάλλος ξέφυγε, με αποτέλεσμα ο Πρωταθλητής Πολωνίας, ο οποίος δεν έχει μεγάλη εμπειρία στο χώμα, να μην μπορεί να ακολουθήσει στον ίδιο ρυθμό.
Ταυτόχρονα το Ράλι Ακρόπολις σηματοδότησε και το δεύτερο γύρο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος, με τον Λάμπρο Κύρκο με το Lancer EVO IX να επικρατεί, ακολουθούμενος από τους Γρηγόρη Νιώρα με Subaru Impreza N12 και τον Κύπριο Κυριάκο Κυριάκου με Subaru Impreza N14.
Η 60ή εκδοχή του Ράλι Ακρόπολις έκλεισε με την καθιερωμένη τελετή απονομής των επάθλων στους νικητές, παρουσία πλήθους θεατών, στο Service Park του αγώνα, στη Σχολή Μηχανικού στο Λουτράκι.
Αντιθέτως, όταν χρειάστηκε απάντησε με τους χρόνους του στις ειδικές διαδρομές, πανηγυρίζοντας μια σπουδαία επικράτηση, και επιπλέον τιμήθηκε με το βραβείο "Colin McRae Trophy", το οποίο κερδίζει σε κάθε γύρο του ERC ο άνθρωπος του αγώνα.
Στο 2ο σκαλί του βάθρου ήταν ο Γάλλος, πρώην επίσημος δοκιμαστής της Hyundai, ο οποίος, παρά το γεγονός ότι φημίζεται για τις επιδόσεις του στην άσφαλτο, πίεσε στο χώμα. Θα μπορούσε να έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα, αν δεν είχε υποπέσει σε συνολικά τρία λάθη κατά τη διάρκεια και των δύο ημερών του αγώνα, χάνοντας πολύτιμο χρόνο. Σε κάθε περίπτωση, το έργο του δεν ήταν εύκολο, αφού στην αρχή του σημερινού σκέλους ο Καετάν Καγετανόβιτς με το Ford Fiesta R5 ακολούθησε το ρυθμό του, πιέζοντάς για τη 2η θέση της Γενικής.
Όμως, στα μέσα της ημέρας ο Γάλλος ξέφυγε, με αποτέλεσμα ο Πρωταθλητής Πολωνίας, ο οποίος δεν έχει μεγάλη εμπειρία στο χώμα, να μην μπορεί να ακολουθήσει στον ίδιο ρυθμό.
Ταυτόχρονα το Ράλι Ακρόπολις σηματοδότησε και το δεύτερο γύρο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος, με τον Λάμπρο Κύρκο με το Lancer EVO IX να επικρατεί, ακολουθούμενος από τους Γρηγόρη Νιώρα με Subaru Impreza N12 και τον Κύπριο Κυριάκο Κυριάκου με Subaru Impreza N14.
Η 60ή εκδοχή του Ράλι Ακρόπολις έκλεισε με την καθιερωμένη τελετή απονομής των επάθλων στους νικητές, παρουσία πλήθους θεατών, στο Service Park του αγώνα, στη Σχολή Μηχανικού στο Λουτράκι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου