Η ΑΕΚ έχει συναντήσει ακόμα δύο φορές τους Θεσσαλονικείς, σε διπλές αναμετρήσεις για τον θεσμό του Κυπέλλου
Πηγή: AEK365
Φυσικά τα 25.9 δισ. ευρώ του 2012 δεν είναι αμελητέα ενώ μην ξεχνάμε ότι σύμφωνα με την ZenithOptimedia η διαφημιστική δαπάνη στην Ευρώπη , είχε επίσης πτώση 2,7% το 2012. Η μεγάλη άνοδος από το 2010 στο 2011 που έφτασε το 14% ήταν μεγάλη στην Ευρώπη, αλλά ελπίζουν να συνεχιστεί το 2013 και το 2014. Η Ευρωπαϊκή αγορά της αθλητικής χορηγίας με γεγονότα σαν την Formula 1 ή τους Χειμερινούς Ολυμπιακούς στο Σότσι το 2014, αλλά και την έδρα πολλών ομοσπονδιών να βρίσκονται σε έδαφος της ΕΕ δεν έχει να φοβάται για το μέλλον. Η αναλογία Χορηγιών το 2012 σε αθλητικές και μη ήταν 70:30 υπέρ των Αθλητικών Χορηγιών! Εδώ να σημειώσουμε ότι μιλάμε γενικά για μη αθλητικές χορηγίες, εννοώντας αυτές στις τέχνες, φεστιβάλ, εκθέσεις, ετήσια γεγονότα, οργανισμούς, ενώσεις κτλ Για να δούμε όμως και τον παγκόσμιο χάρτη στα ποσά που δαπανώνται στις αθλητικές χορηγίες , έχουμε αύξηση και πάλι το 2012 από το 2011 και διαφαινόμενη επίσης 4,2% αύξηση για το 2013 , με το ποσό να αγγίζει τα 53,3 δισ. δολ.!! Οι τυχόν διαφορές στα νούμερα που εμφανίζονται από τις μετρήσεις της Αμερικανικής εταιρείας (IEG) σε σχέση με την Ευρωπαϊκή Ένωση ( ESA ) έχει να κάνει με τους υπολογισμούς σε ανταποδοτικές χορηγίες κτλ και για να μην σας ζαλίζω , αυτό που μετράει είναι ότι οι αριθμοί είναι υπέρ της Αθλητικής Χορηγίας μιας και εμφανίζονται χαμηλότεροι στον πίνακα, σε σχέση με αυτούς που δίνει στην Ευρώπη η ESA. Αν κάνουμε μια ακόμα πιο εις βάθος ανάλυση στα νούμερα ανά ήπειρο, το Μουντιάλ στην Βραζιλία φέτος το καλοκαίρι και οι Ολυμπιακοί αγώνες το 2016 θα ανεβάσουν τα νούμερα στην Νότια Αμερική. Η δε Ευρώπη , εκτός από τους λόγους που προ αναφέραμε στην αρχή του κειμένου μας, με το Μουντιάλ Μπάσκετ στην Ισπανία και την Αγγλία κυρίως δεν έχει φοβάται τίποτα. Πίσω στα δικά μας, για την την σχέση 70:30 που αναφέραμε στην Ευρώπη των αθλητικών χορηγιών δείτε και σχετικό πίνακα για τις χορηγίες παγκοσμίως, που μεγαλώνει την διαφορά υπέρ του αθλητισμού. 91% των χορηγιών παγκοσμίως λοιπόν, ξοδεύονται στον αθλητισμό! Αν αναρωτιέστε πού καταλήγουν οι αθλητικές χορηγίες, πού γίνονται δηλαδή, σε ομάδες, φορείς του αθλητισμού κτλ ιδού : Ενώ αν θέλετε να δείτε από ποια κατηγορία είναι οι εταιρείες που ξοδεύουν χρήματα στις χορηγίες , ο τομέας των αυτοκινήτων ξεχωρίζει και ακολουθεί αυτός της ένδυσης. Δυο κατηγορίες πολύ δύσκολες για την χώρα μας που ξοδεύουν ελάχιστα γενικά τα τελευταία χρόνια για χορηγίες. Γιατί ; Σχετικά είχαμε γράψει Επιπλέον παρατηρείται όλο και εντονότερα η τάση να προτιμάται η μακροπρόθεσμη προβολή, που εμπλέκει και συναισθηματικά όλους τους φορείς, να προκρίνεται δηλαδή η χορηγία, η οποία κερδίζει συνέχεια έδαφος σε όλες τις παγκόσμιες αγορές, έναντι των βραχυπρόθεσμων επιλογών που δίνει η διαφήμιση, η οποία μην ξεχνάμε επιβαρύνεται με πρόσθετα έξοδα (αγγελιόσημο, ειδ. διαφημιστ. φόρος 20% κτλ). Bonus πριν να φύγει το 2013 και με αντέξατε με τόσους πίνακες, οι καλύτερες αθλητικές στιγμές παγκοσμίως για το 2013 Για όσους όρεξη για διάβασμα το βιβλίο από τον δικό μας Κώστα Σωτηρίου δίνει πλέον βοήθεια με την αγορά του και σε ιδρύματα ενώ για όσους αγαπούν τους αριθμούς και το sports marketing δείτε 50 εταιρείες που θα εμπλακούν περισσότερο στον Αθλητισμό το 2014. Θα κλείσω με μια ευχή - παράκληση προς τα τηλεοπτικά κανάλια, ελεύθερα και μη: Αξιέπαινη η προσπάθεια των διεθνών μας Σαμαρά, Γκέκα, Καραγκούνη και την προβάλλετε, όπως τους αρμόζει, αλλά εξίσου σημαντική και του Κουφού, του Καλάθη, του Αντετοκούνμπο στο ΝΒΑ. Δείχνετε λίγο μπασκετάκι. Καλό κάνετε και στο τηλεοπτικό προϊόν, που θα πουλάτε και αργότερα... Καλή χρονιά με υγεία σε όλους και αγάπη εύχομαι. Πηγή: Basket Blog ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Euroleague OperaΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Ρικιάρντο: «Στα ίσα με Φέτελ»ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Φιλικό για να ευχαριστηθεί ο ΜέσιΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Ανησυχεί για την επιστροφή Διαμαντάκου στον ΠειραιάΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:«Είμαι Μπενφίκα ρε Άγιε Βασίλη…» (video)ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Μπαρτσελόνα-Γκραν Κανάρια 62-52,Μπανταλόνα - Ρεάλ Μαδρίτης 68-72 |