27 Ιουν 2013

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Λόπεθ: "Ηθελα να παίξω στο Τσάμπιονς Λιγκ"


Ο Ινίγο Λόπεθ αναφέρει γιατί αποχαιρέτησε την Γρανάδα και μιλάει για τον ΠΑΟΚ.

Συγκεκριμένα ο Ισπανός τόνισε (οι δηλώσεις του δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα granadaenjuego.com):
Για τον ΠΑΟΚ, τόνισε: "Είναι αυτό που έψαχνα, πιστεύω στη Γρανάδα έχει κλείσει ένας κύκλος, ένας κύκλος αρκετά καλός με πολλές επιτυχίες, με τίποτα αρνητικό. Ηθελα να παίξω στο Τσάμπιονς Λιγκ και ο ΠΑΟΚ μου το προσέφερε αυτό".
Για την σύγκριση του ισπανικού πρωταθλήματος με το ελληνικό: "Είναι ένα μικρότερο πρωτάθλημα, το ποδόσφαιρο είναι λίγο έξω από την οικονομική κρίση και εδώ παίζουν πολλοί Ισπανοί με καλά συμβόλαιο. Ο Ολυμπιακός και ο ΠΑΟΚ είναι οι δύο δυνατότερες ομάδες".
Για την Λέγκια Βαρσοβίας που είχε ακουστεί πως είχε συμφωνήσει: "Υπήρχε μια προσφορά αλλά δεν υπέγραψα όπως είχα διαβάσει στις εφημερίδες".
Για την Γρανάδα: "Θα να είναι μέρος της ζωής μου, μου έχει δώσει πολλά και θα είμαι πάντα ευγνώμων. Νομίζω ότι έπρεπε να κλείσει ο κύκλος, έπρεπε να ψάξω για νέους ορίζοντες. Εχω περισσότερες προσδοκίες".
Για τα οχτώ γκολ που πέτυχε όσο έπαιζε στην Γρανάδα: "Νομίζω ότι είναι αρκετά καλοί αριθμοί, έχω ανταποκριθεί στις προσδοκίες που είχαν μένα. Είμαι σχετικά φθηνός παίκτης και πλήρωναν για μένα 100.000 ευρώ. Οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους".

Πηγή: Contra

Live Streaming.22:00 Spain vs Italy, Fifa Confederations Cup 2013

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:ΑΝΑΜΕΤΑΔΟΣΗ ΤΟΥ ΣΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: