28 Μαρ 2013

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:«Μόνο ο Μέσι είναι καλύτερος από εμένα»

«Μόνο ο Μέσι είναι καλύτερος από εμένα»Σφήνα στο δίλλημα Μέσι ή Ρονάλντο μπήκε και ο Τότι… Ο αρχηγός της Ρόμα σε δηλώσεις του παραδέχθηκε ότι ο αργεντινός άσος της Μπαρτσελόνα είναι καλύτερός του, αλλά κανείς άλλος!

Ο αρχηγός της Ρόμα σε δηλώσεις του στην ιταλική Gazzetta dello Sport, μάλιστα, παραδέχθηκε ότι ο αργεντινός άσος της Μπαρτσελόνα είναι καλύτερός του, αλλά κανείς άλλος!

«Υπάρχει μόνο ένας ποδοσφαιριστής ο οποίος μπορεί να κάνει καλύτερός από εμένα και αυτός είναι Μέσι», τόνισε ο Φραντσέσκο Τότι ο οποίος αναφέρθηκε και στον Μαρσέλο Λίπι…

«Για εμένα είναι ο καλύτερος προπονητής που έχω ποτέ συνεργαστεί», τόνισε και εξέφρασε στην ευχή να συνεργαστεί με τον Ζοζέ Μουρίνιο. 


Πηγή: Σπορ FM 

Live Streaming. 21:45 Brose Baskets vs Panathinaikos Ευρωλιγκα

Δεν υπάρχουν σχόλια: