28 Ιουν 2014

«Εγώ στην Μπαρτσελόνα;»

«Εγώ στην Μπαρτσελόνα;»Τις φήμες περί ενδιαφέροντός της Μπαρτσελόνα για την απόκτησή του από την Νάπολι θέλησε να… κατευνάσει ο Ιγκουαϊν.

Τις φήμες περί ενδιαφέροντός της Μπαρτσελόνα για την απόκτησή του από την Νάπολι θέλησε να… κατευνάσει ο Ιγκουαϊν.
Ο Αργεντινός επιθετικός ανέφερε στη συνέντευξη Τύπου της εθνικής ομάδας της χώρας του για το παιχνίδι με την Ελβετία ότι δεν γνωρίζει κάτι…
«Εγώ στην Μπαρτσελόνα; Δεν ξέρω τίποτα απολύτως γι’ αυτό και δεν θέλω να πω τίποτα περισσότερο. Το μόνο που έχω στο μυαλό μου είναι το Παγκόσμιο Κύπελλο», τόνισε ο Ιγκουαϊν ο οποίος επεσήμανε ότι πρέπει να δοθεί μεγάλη προσοχή στους Ελβετούς…
«Πρέπει να προσέξουμε ιδιαίτερα την Ελβετία. Σε αυτό το Παγκόσμιο Κύπελλο έχουν γίνει πολλές εκπλήξεις ήδη. Δεν μπορούμε να τους υποτιμήσουμε», κατέληξε.

Πηγή: Σπορ FM

Κολομβία - Ουρουγουάη 2-0(videos)

 

Live Streaming.23:00 Colombia vs Uruguay 2-0(videos) FIFA WC 2014

 

Δεύτερη ήττα για την Εθνική

 

Live Streaming.20:30 Spain vs Greece 3-0 set(35-22)(25-16)(25-23), W

 

Δεύτερη ήττα για την Εθνική

 

Live Streaming.20:30 Spain vs Greece 3-0 set(35-22)(25-16)(25-23), W

 

Live Streaming.23:00 Colombia vs Uruguay - FIFA WC 2014 Eastern European Time

 

Βραζιλία - Χιλή 1-1 (3-2 πέν.)(videos)

 

«Οδύσσεια το ταξίδι στη Βραζιλία»

 

Μπαλοτέλι στην Γιουβέντους... τζάμπα!

 

Ένας μουντιαλικός για τον ΠΑΟΚ

 

Λουίς Σουάρες: Σας ευχαριστώ όλους πάρα πολύ που είστε στο πλευρό μου

 

Αργή αρχή, εντυπωσιακό τέλος

 

Live Streaming.19:00 Brazil vs Chile 1-1( 3-2 pen.)(videos) FIFA WC 2014

 

Κοκαΐνη με… φόντο τον Ρονάλντο!

 

"Ελλάδα, έρχεται η σειρά σου"!(vids)

 

«Όποιος πάει ενάντια στα όνειρά μας σίγουρα θα βγει χαμένος»

 

ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ Καπίνο: «Πάμε για την πρόκριση 100%

 

Αυστραλός διαιτητής στο Κόστα Ρίκα-Ελλάδα

 

Βασιλακόπουλος: «Υποχρεωμένοι να εφαρμόσουμε τον κανονισμό»

 

«Εγώ στην Μπαρτσελόνα;»

 

Ήττα των γυναικών από την Ισπανία

Δεν υπάρχουν σχόλια: