16 Σεπ 2013

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Ρονάλντο: Αλλα 200 γκολ με τη Ρεάλ

 
Ενθουσιασμένος από το νέο συμβόλαιο που υπέγραψε μέχρι το 2018 εμφανίστηκε ο Κριστιάνο Ρονάλντο, ο οποίος τόνισε πως στόχος του είναι να βάλει άλλα 200 γκολ στα επόμενα χρόνια και να πανηγυρίσει με τη Ρεάλ το 10ο Τσάμπιονς Λιγκ.
"Είναι μία πολύ ξεχωριστή ημέρα για μένα. Θέλω να ευχαριστήσω τους συμπαίκτες μου, τον προπονητή, και πάνω από όλους, τον πρόεδρο", ξεκίνησε τις δηλώσεις ο Πορτογάλος σούπερ σταρ, ο οποιός -σύμφωνα με την μαδριλένικη As- θα εισπράττει 21.000.000 ευρώ το χρόνο ("καθαρά") την ώρα που η Ρεάλ θα καταβάλλει από την πλευρά της 40.000.000 ευρώ το αντίστοιχο διάστημα συμπεριλαμβανομένων των φόρων.
 
"Αυτό το συμβόλαιο με κάνει πραγματικά χαρούμενο και είμαι υπερήφανος που συνεχίζω σε αυτό το κλαμπ. Μου έχει προσφέρει πολλά. Για μένα είναι σήμερα σαν την πρώτη μου ημέρα εδώ.

Θα δίνω πάντα τον καλύτερο εαυτό μου για αυτή τη φανέλα. Ελπίζω να είμαι μέχρι να αποσυρθώ. Η Ρεάλ είναι ένας μεγάλος σύλλογος. Στόχος μου είναι να πετύχω άλλα 200 γκολ με αυτή τη φανέλα.
Πιστεύω ότι αργά ή γρήγορα θα έρθει η ώρα για να κατακτήσουμε το 10ο Τσάμπιονς Λιγκ στην ιστορία του συλλόγου".

ΠΗΓΗ:sport.gr

Live Streaming,15:30  Croatia vs Greece

Live Streaming.18:45  Italy vs Spain.FIBA Eurobasket 2013.Eastern European Summer Time

Live Streaming.19:30 PAS Giannina vs Atromitos Athens(εφοσον υπαρχει Link..)  

Live Streaming.22:00 Slovenia vs Finland.FIBA Eurobasket 2013.Eastern European Summer Time

Δεν υπάρχουν σχόλια: