29 Απρ 2013

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Κουρούνη: «Με επηρέασε ο πατέρας μου»


Κουρούνη: «Με επηρέασε ο πατέρας μου» Από το ξεκίνημα της σταδιοδρομίας της, η Κάλλια Κουρούνη έκανε αισθητή την παρουσία της στον χώρο των μαχητικών αθλημάτων. Γιατί αποφάσισε να ασχοληθεί με τα δυναμικά σπορ και ποιοι οι στόχοι της.


Πότε ξεκίνησες να ασχολείσαι με τα μαχητικά αθλήματα, σε ώθησε προς αυτήν την κατεύθυνση κάποιο μέλος από την οικογένειά σου;

"Ξεκίνησα το 2010 να ασχολούμαι με την πυγμαχία. Με ανακάλυψε ο δάσκαλός μου ο Γιώργος Μάλλιος που πίστεψε πολύ στις δυνατότητές μου. Όσο για την οικογένειά μου, ο πατέρας μου είχε αναδειχθεί στο παρελθόν πρωταθλητής στην πυγμαχία και στην ελληνορωμαϊκή πάλη και με επηρέασε να ασχοληθώ με τα δυναμικά αθλήματα".

Διαβάστε ολόκληρη την συνέντευξη της Κάλλιας Κουρούνη στο ifitnessbook.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: