30 Ιαν 2009

''Ερυθρόλευκος πια ο Ντέρμπισαϊρ''


Και με τη... βούλα "ερυθρόλευκος" είναι ο επιθετικός Άγγλος διεθνής (με την εθνική Ελπίδων) Ματ Ντέρμπισαϊρ καθώς υπέγραψε σήμερα το συμβόλαιό του με τον Ολυμπιακό και αμέσως μετά προέβη σε δηλώσεις, λέγοντας ότι η μετακίνησή του στους "ερυθρολεύκους" αποτελεί μεγάλο βήμα στην καριέρα του. "Ερχόμενος εδώ στον Ολυμπιακό, γνώριζα ότι πρόκειται για μια μεγάλη ομάδα και ότι αυτό αποτελεί ένα μεγάλο βήμα στην καριέρα μου. Έρχομαι ως δανεικός και εφόσον πάω καλά ίσως ο προπονητής μου θελήσει να με κρατήσει. Θα μου άρεσε πάρα πολύ αυτή η περίπτωση", είπε ο Άγγλος επιθετικός και πρόσθεσε: "Όταν έμαθα για το ενδιαφέρον του Ολυμπιακού, αποφάσισα σχετικά γρήγορα. Ήμουν σίγουρος για την ομάδα, καθώς είχα μια πολύ καλή άποψη γι αυτήν, όμως ρώτησα και κάποιους από τους ποδοσφαιριστές της ομάδας μου, οι οποίοι με συμβούλευσαν λέγοντάς μου ότι και αυτοί εάν βρισκόντουσαν στην θέση μου το ίδιο θα έκαναν". Ο Ντέρμπισαϊρ δήλωσε πως δεν γνωρίζει αν υπάρχει οψιόν ανανέωσης ή αγοράς στο συμβόλαιό του με τον Ολυμπιακό, είπε ότι δεν τον αγχώνει ο πρωταθλητισμός, τόνισε πως αποτελεί τιμή να είναι ο πρώτος Άγγλος ποδοσφαιριστής στην ιστορία του Ολυμπιακού και υπογράμμισε ότι είναι έτοιμος να παίξει στο ντέρμπι της Κυριακής κατά της ΑΕΚ, αν ο Ερνέστο Βαλβέρδε το αποφασίσει.
πηγή:www.ert.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: