7 Ιουν 2014

ΣΤΟ 1-0 Η ΣΕΙΡΑ ΣΠΕΡΣ – ΧΙΤ ΛεΜπρον: «Θα είμαι εκεί!»

ΛεΜπρον: «Θα είμαι εκεί!»Ο ΛεΜπρον Τζέιμς δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το Game 1 των Τελικών, ωστόσο τόνισε πως δεν κρύβεται και θα είναι έτοιμος για το Game 2 κόντρα στους Σαν Αντόνιο Σπερς.

Ο King James αντιμετώπισε κάποιες κράμπες λόγω της ζέστης, με αποτέλεσμα να μην είναι σε θέση να βοηθήσει τους Χιτ να αποφύγουν την ήττα από τους Σπερς. Ο ίδιος όμως δήλωσε πως στο Game 2 θα είναι εκεί για την ομάδα του!
«Ήταν πολύ δύσκολες οι συνθήκες. Δεν έχω παίξει ποτέ παιχνίδι NBA σε αυτές τις συνθήκες λόγω της ζέστης. Το σώμα μου με απογοήτευση και είμαι θυμωμένος επειδή άφησα μόνους τους συμπαίκτες μου. Μην ανησυχείτε όμως… Εσείς μπορείτε να λέτε ό,τι θέλετε, αλλά θα είμαι εκεί στο Game 2. Δεν κρύβομαι!», ήταν τα όσα είπε ο ΛεΜπρον Τζέιμς.

Πηγή: Gazzetta

Live Streaming.20:00 Romania vs Greece 3-2 set (25-18)(22-25)(23-25)(25-16)(16-14) Volley

 

Ήττα από τη Ρουμανία

 

Νίκη με Μέσι και Μαμάνα η Αργεντινή!Καμερούν - Μολδαβία 1-0, (videos)

 

Live Streaming.21:45 Argentina vs Slovenia 2-0 (videos)


Αυτές είναι οι τιμές του Μουντιάλ!

 

Πεντάστερη Σαράποβα!

 

Live Streaming.16:00 Sharapova vs Halep 2-1 set(6-4)(6-7)(6-4), Roland Garros.Court Philippe Chatrier Tennis

 

Μπενφίκα: «Ούτε… ευρώ δεν δίνουμε για Μανωλά»

 

Δεκαεπτά κολέγια θέλουν τον Παπαγιάννη

 

«Ηττα» Σαββίδη στο Ροστόφ!

 

Αντάλλαγμα ο Τοροσίδης για τον Τσέρτσι!

 

Κόστα: «Ο Σκολάρι ποτέ δεν με πήρε τηλέφωνο»

 

Η ΡΕΑΛ ΕΚΑΝΕ ΤΟ 1-0 ΣΤΗ ΣΕΙΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΥΝΙΚΑΧΑ Η… απίστευτη τάπα του Σλότερ (vid)

 

Η ξενιτιά δίνει τις λύσεις

 

Στέλνουν Κατσικάρη στον Ολυμπιακό

 

Ανακοίνωσε Σοϊλέδη για τρία χρόνια η ΑΕΚ

 

ΣΤΟ 1-0 Η ΣΕΙΡΑ ΣΠΕΡΣ – ΧΙΤ ΛεΜπρον: «Θα είμαι εκεί!»

 

ΒΡΗΚΑ ΤΟ ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΚΟ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΦΤΩΧΗΣ ΠΑΡΑΓΚΑΣ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ ΜΟΥ..ΧΩΡΙΣ ΧΗΜΙΚΗ ΤΟΥΑΛΕΤΑ.ΑΝ ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΝΟΧΛΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ...

 

Βρήκε το... Κονέ για τα γκολ! (vid)???>

Δεν υπάρχουν σχόλια: