16 Μαΐ 2014

«Να αναλάβει ο Σαββίδης την προεδρία»

Στο Αθλητικό Metropolis  φιλοξενήθηκε ο στρατηγός ε.α. και ένθερμος φίλος του ΠΑΟΚ Φραγκούλης Φράγκος.


Αναλυτικά όσα ανέφερε:

Για την αγγελία της ΠΑΕ ΠΑΟΚ: «Αρχικά δεν ήθελα να το πιστέψω. Πίστευα ότι ήταν κάποιο κακόγουστο αστείο».

Για τα ζητήματα Θέρμης και χρεών: «Θέλω να πιστεύω ότι οι υποσχέσεις του πρωθυπουργού και των οκτώ βουλευτών που ήταν παρόντες στην χθεσινή συνάντηση θα τηρηθούν. Προσωπικά εγώ κρατώ τις επιφυλάξεις μου ειδικά όσον αφορά τα χρέη».

Για το ενδεδειγμένο μοντέλο της διοίκησης της ΠΑΕ: «Κατά τη γνώμη μου ο Σαββίδης πρέπει να αναλάβει την προεδρία. Αυτός που βάζει τα χρήματα πρέπει να λαμβάνει και τις αποφάσεις».

Για την φετινή εικόνα του ΠΑΟΚ και την τιμωρία από την ΕΠΟ: «Χάνουμε την 2η θέση λόγω της ΕΠΟ. Δεν μας έκοψαν 3 αλλά 15 βαθμούς. Αν αυτή είναι η δικαιοσύνη που ευαγγελίζονται κάποιοι εγώ έχω εντελώς διαφορετική άποψη. Θα έπρεπε να έχουν παραιτηθεί όλοι αυτοί».

Για το αν σκέπτεται ότι θα μπορούσε να αναλάβει ο ίδιος την προεδρία του ΠΑΟΚ: «Όλα όσα έχω κάνει στο παρελθόν δεν συνάδουν με το να είμαι πρόεδρος του ΠΑΟΚ. Βοηθάω όσο μπορώ την ομάδα, είμαι στο πλευρό της, αλλά όχι πρόεδρος. Για μένα πρόεδρος πρέπει να είναι ο μεγαλομέτοχος».

Για την προσταγή μερίδας κόσμου που ζητά να αλλάξουν όλα: «Το άλλαξέ τα όλα δεν είναι σωστό. Μέσα στο επιτελείο της ομάδας υπάρχουν αξιόλογοι άνθρωποι. Μπορούμε να πούμε κακή κουβέντα για τον Σταύρο Σαράφη ή τον Κώστα Ιωσηφίδη φερ' ειπείν;»
Από metrosport.gr

Πηγή: PaokMania

Live Streaming.22:00 Malaga CF vs UD Levante Spain LIGA BBVA

 

Live Straming.22:00 FC Barcelona vs Real Madrid Euroleague .Eastern European Time

 

ΤΣΣΚΑ-Μακάμπι: 67-68,Φάιναλ-φορ


Live Streaming.19:00 CSKA Moscow vs Maccabi Tel Aviv 67-68 Euroleague .

 

Μέσι, ο πιο ακριβοπληρωμένος

 

Αναστασίου: "Προσθήκες στο ρόστερ, αλλά όχι τρελά πράγματα"

 

Τσόρι: «Δύσκολο να με δώσει ο Ολυμπιακός»

 

Δεν κάνουν πίσω οι διεθνείς

 

Μπλάτερ: «Λάθος επιλογή το Κατάρ του 2022»

 

Έτοιμοι στο Ρίο ντε Τζανέιρο... κατά 38%

 

Μπλαν: Δεν μου πέφτει λόγος για τον Λεονάρντο

 

ΠΑΟ.Από τη Ρωσία στους… ανίσχυρους

 

ΠΑΟΚ: Οι φευγάτοι του Στέφενς!

 

Κάηκε κυριολεκτικά το γήπεδο στη Βουλγαρία (PHOTOS+VIDEO)

 

Θα μας τρελάνει ο Ντιμιτρόφ! (vid)

 

Δείτε την απίστευτη φωτογραφία που κάνει θραύση τις τελευταίες ώρες στο διαδίκτυο! [photo]

 

Παίζει με τη… φωτιά το Αμβούργο, 0-0 με Γκρόιτερ Φιρτ

Δεν υπάρχουν σχόλια: