9 Μαΐ 2014

Μήνυμα αναγνώστη: Ευχαριστώ τον στρατό μας...


Φωτογραφία για Μήνυμα αναγνώστη: Ευχαριστώ τον στρατό μας...

Απολύομαι αύριο και μου ζήτησαν να πάω πισω ότι μου είχαν δώσει στο κέντρο... χιτώνια αρβύλες μέχρι οπλοσημo και μπερέ...
Θα τους πάω και κάτι κάλτσες και κάτι παλιά ρούχα να βοηθήσω κι εγώ τον ελληνικό στρατό.. θέλουμε και στρατό τρομάρα μας!
Διαταγή που βγήκε 22 απριλίου 2014 υποχρεώνει εμένα που μπήκα στο στρατό 10 σεπτεμβρίου 2013 να επιστρέψω όλα τα πράγματα που μου έδωσαν τότε...και ότι δεν έχω μου είπαν ότι θα πάει μέσω εφορίας.. να σημειώσω εδώ ότι υπηρέτησα στα τεθωρακισμένα. Οποίος ήταν εκεί ξέρει... λάδια γράσα και αλλά πολλά... δεν μου εμειναν και πολλα να δωσω.. δυο πατριδες υπηρέτησα Ελλάδα και Κύπρο .. και αυτο είναι το ευχαριστώ.. ο ελληνικός στρατός πεινάει και οποίος λέει το αντίθετο ειναι βαθια νυχτωμενος.


Αναγνώστης Tromaktiko 

Στις 19:00 ο τελικός (;) Μπαρτσελόνα-Ατλέτικο

 

Ο σοβαρός Σπανούλης είναι το παράδειγμα προς μίμηση

 

«Συναγερμός» με Ντιέγκο Κόστα στην Ατλέτικο

 

Ζιντάν: Καμία επαφή με Μονακό

Δεν υπάρχουν σχόλια: