28 Μαρ 2014

Ζλάταν: «Όταν αποσυρθώ θα βλέπω τα εξαιρετικά μου γκολ στο internet»

Ζλάταν: «Όταν αποσυρθώ θα βλέπω τα εξαιρετικά μου γκολ στο internet»
Τα σχέδια του Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς όταν αποσυρθεί από την ενεργό ποδοσφαιρική δράση είναι να βλέπει τα εξαιρετικά γκολ που έχει σκοράρει στο internet και να λέει στον εαυτό του ότι είναι καταπληκτικά, όπως είπε ο ίδιος. Ο Σουηδός επιθετικός της Παρί μιλώντας στο κανάλι της γαλλικής ομάδας ανέφερε για ακόμα μια φορά πόσο περήφανος νιώθει για τα γκολ που έχει σκοράρει.
Όπως είπε ο ίδιος αυτό που χωρίζει τις μεγάλες ομάδες από τις μικρές είναι ότι τρελά πράγματα συμβαίνουν από το πουθενά.
«Είμαι κακομαθημένος, που έχω σκοράρει τόσα πολλά εξαιρετικά γκολ. Υπάρχουν κάποια που θα βλέπω στο internet,όταν αποσυρθώ και θα λέω στον εαυτό μου ότι είναι καταπληκτικά.Θα ρωτάω τον εαυτό μου πως μέχρι και εγώ πέτυχα κάτι τέτοιο.
Αυτό κάνει την διαφορά ανάμεσα σε μια μικρή και μια μεγάλη ομάδα.Τρελά πράγματα συμβαίνουν από το πουθενά.Αυτό είναι το καλό με το ποδόσφαιρο, είναι εντελώς απρόβλεπτο.
Πολλοί άνθρωποι με ρωτούν αν με έχει βοηθήσει το taekwondo,ίσως, δεν είμαι σίγουρος»,δήλωσε ο παίκτης της Παρί.

Πηγή: Goal

Live Streaming.21:45 Barcelona - Panathinaikos 84-62 Euroleague

 

ΧΙΟΥΣΤΟΝ ΡΟΚΕΤΣ Ρήξη μηνίσκου και... τέλος ο Μπέβερλι

 

Μώραλης: "Κάναμε λάθος με την αύξηση των ομάδων"

 

Χωρίς Λίλα κόντρα σε Εργοτέλη, Ολυμπιακό

 

Live Streaming.20:30 Fenerbahce - EA7 Emporio Armani 73-82 Euroleague

 

Ασταμάτητη η εθνική γυναικών

 

Ινιέστα: Έχω περάσει κατάθλιψη

 

Κι όμως πέφτει ξύλο και στο ΝΒΑ(vds)

 

"Τελικός" στη Βαρκελώνη για Παναθηναϊκό

 

Live Streaming.18:00 Lokomotiv Kuban vs Partizan 84-73 Euroleague.

 

Μαραντόνα: «Αυτό θα είναι το τέλος του ποδοσφαίρου»

 

Ο Δασκαλόπουλος στο Περιστέρι

 

Καϋμενάκης: Δεν συνιστά έμμεσο επηρεασμό το παίξτε 50-50

 

Καπίνο: Έξτρα κίνητρο η ισοβαθμία με τον Ατρόμητο

 

Κανένα θέμα με Πανιώνιο και Πλατανιά

 

Το 69% «κατηγορεί» τους παίκτες της Ρεάλ Μαδρίτη

 

Live Streaming.21:45 Unicaja vs Olympiacos 63-80,Maccabi Tel Aviv vs Real Madrid 76-77.Euroleague

Δεν υπάρχουν σχόλια: