7 Φεβ 2014

EΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:«Ο Φέργκιουσον έχανε και μου ζητούσε να αναβάλω το ματς»

«Ο Φέργκιουσον έχανε και μου ζητούσε να αναβάλω το ματς»
Στην αυτοβιογραφία του ο Σερ Άλεξ Φέργκιουσον παραδέχεται πως οι φωνές του, στην διάρκεια των αγώνων, προς τους διαιτητές ήταν μέρος της τακτικής του με τον παλαίμαχο ρέφερι Ντέρμοτ Γκάλαχερ να αποκαλύπτει ένα περιστατικό με πρωταγωνιστή τον ίδιο και τον πρώην προπονητή της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ.
Η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ υποδεχόταν την Μπλάκμπερν, τον Μάιο του 1997, με τον Γκάλαχερ να λέει: "Θυμάμαι να πηγαίνω στο Ολντ Τράφορντ στο τέλος της σεζόν. Η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ έδινε τρία παιχνίδια μέσα σε μια εβδομάδα και ήταν αργία. Η βροχή ήταν πολύ δυνατή και ο Φέργκι με τράβηξε στην άκρη

και μου είπε: κάνε μου μια χάρη, ανέβαλε το παιχνίδι.
Στο ημίχρονο η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ έχανε με 3-1 και ο αγωνιστικός χώρος έμοιαζε με πισίνα. Μόλις βγήκαμε μου είπε: γνωρίζω ότι χάνουμε με 3-1, αλλά σε παρακαλώ ανέβαλε το παιχνίδι.
Κατάφεραν να ισοφαρίσουν σε 3-3 και στο τελευταίο λεπτό του παιχνιδιού ο Ντένις Έργουιν μπήκε στην περιοχή και έπεσε μπροστά στο Στρετφορντ Εντ. Εγώ έδωσα άουτ.
Με το σφύριγμα της λήξης ο Φέργκι άρχισε να τρέχει και να μου φωνάζει έξαλλος. Η γυναίκα μου, μου είπε ότι: ο Φέργκι έχει δίκιο που σου φώναζε για τον μη καταλογισμό του πέναλτι.
Εγώ της είπα ότι δεν μου ανέφερε τίποτα για αυτή την φάση. Τότε με ρώτησε γιατί έτρεχε προς το μέρος μου. Η αλήθεια ήταν πως αυτό που μου είπε ο Φέργκιουσον ήταν αν είχα κανονίσει να βγω για φαγητό. Εγώ απάντησα αρνητικά και με ρώτησε: τότε γιατί φεύγουμε τόσο νωρίς;".
Δείτε απόσπασμα από όσα είπε ο Γκάλαχερ στο βίντεο που ακολουθεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια: