30 Δεκ 2013

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Οι πιλότοι της F1 στέλνουν συγκινητικές ευχές στον Σουμάχερ

Ο σοβαρός τραυματισμός του Μίκαελ Σουμάχερ έχει συγκλονίσει όλο τον κόσμο και πολύ περισσότερο τους παλιούς του συναδέρφους στη Formula 1. Όλοι τους μέσω Twitter εκφράζουν τη συμπαράστασή τους και ευχές για να πάνε όλα καλά.

Σεμπαστιάν Φέτελ
Έχω μεγάλο σεβασμό για τον Μίκαελ και σημαίνει πολλά για μένα. Ήταν ο ήρωας των παιδικών μου χρόνων.
Φερνάντο Αλόνσο
Να γίνει καλά σύντομα Μίκαελ. Ελπίζω να ακούσω κάποια θετικά νέα πολύ σύντιομα.
Φελίπε Μάσα
Προσεύχομαι για τον αδερφό μου! Ελπίζω να έχει μία γρήγορη ανάρρωση. Ο Θεός να σε ευλογεί Μίκαελ.
Κίμι Ραικκόνεν
Ο Θεός να σε ευλογεί Μίκαελ. Να είσαι δυνατός.
Τζένσον Μπάτον
Οι σκέψεις μου είναι με τον Μίκαελ Σουμάχερ αυτή τη δύσκολη στιγμή. Ο Μίκαελ έχει την ανάγκη από οποιονδήποτε άλλον να βγει δυνατός μέσα από αυτό.
Παστόρ Μαλντονάντο
Θλιβερή είδηση ​​σήμερα για τον Σουμάχερ. Προσεύχομαι για σένα φίλε!
Νίκο Χούλκενμπεργκ
Οι σκέψεις μου είναι με τον Μίκαελ και την οικογένειά του! Ελπίζω να ακούσω κάτι θετικό πολύ σύντομα
Ρομάν Γκροστζιάν
Ο σκέψεις μου είναι στον Σουμάχερ και την οικογένειά του! Η ελπίδα να ανακάμψει σύντομα.
Άντριαν Σούτιλ
Ελπίζω ότι ο Μίκαελ Σουμάχερ θα γίνει καλά σύντομα! Ότι το καλύτερό γι αυτόν και την οικογένειά του 

Πηγή: AEK365

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Τι έκανε ο π... ο Βενγκέρ, πού να τα δουν οι άλλοι!

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:«Δεν αποκλείεται η Ελλάδα να βγει από το ευρώ το 2014»

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Φυσική συνέχεια του εκφυλισμού της ο αποκλεισμός

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Σουμάχερ: Νέα επέμβαση τα ξημερώματα!

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:«Ο Ολυμπιακός κάνει την "κοιλιά" του»

 

EYΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ 29-12-2013

Δεν υπάρχουν σχόλια: