14 Δεκ 2013

ΕΥΡΩΤΓΑΣ ΕΛΟΥΣ:Παναθηναϊκός: Τα… προσωπικά δεδομένα του Μέντες

Φιλοσοφία του Νταβίντ Μέντες Ντα Σίλβα είναι να απολαμβάνει τη ζωή, όπως αποκάλυψε, μεταξύ άλλων στο match programme της ΠΑΕ Παναθηναϊκός για το παιχνίδι κόντρα στον Ατρόμητο.
Ο Ολλανδός μέσος αποκαλύπτεται στους φίλους του «τριφυλλιού», μέσω 13 ερωτήσεων στις οποίες κλήθηκε να απαντήσει.
Αναλυτικά:
1) Όταν ήσουν μικρός, σε ποιον ήθελες να μοιάσεις;
Στα παιδικά μου χρόνια ήθελα να μοιάσω σε ποδοσφαιριστές όπως ο Ράικαρντ και ο Φαν Μπάστεν. Αργότερα, όταν άρχισα να παίζω ποδόσφαιρο, πρότυπό μου ήταν ο Βιεϊρά.
2) Αν δεν ήσουν ποδοσφαιριστής, θα ήσουν…

Πιλότος.
3) Όνειρο ζωής που δεν αφορά στο ποδόσφαιρο;

Να έχω μια ευτυχισμένη οικογένεια και όταν γεράσω να έχω κοντά μου τα παιδιά μου και τα εγγόνια μου.
4) Όταν δεν έχει ματς ή προπόνηση, συνήθως…

Παίζω με το γιό μου, βγαίνω για καφέ οικογενειακά και με φίλους και όταν ο καιρός είναι καλός πηγαίνω στη θάλασσα για κολύμπι.
5) Αυτοκίνητο ή μηχανή που θέλεις να οδηγήσεις;

Μια Φεράρι!
6) Ποιο είδος μουσικής σε εκφράζει;

Δεν θα έλεγα ότι έχω κάποια συγκεκριμένη προτίμηση. Ακούω διάφορα πράγματα μέσα στην ημέρα. Μπορώ να πω ότι ακούω ακόμα και ελληνική μουσική και μου φαίνεται ενδιαφέρουσα.
7) Τελευταία φορά που πήγες σινεμά είδες το…

«Τζάνγκο ο τιμωρός», εξαιρετική ταινία. Την είδα στην Ολλανδία με τη γυναίκα μου.
8) Βουνό ή θάλασσα και γιατί;

Θάλασσα, γιατί από μικρός αυτή προτιμούσα.
9) Η κουζίνα ή το φαγητό που έχεις αδυναμία είναι…

Προτιμώ την Ασιατική και την Ιταλική κουζίνα.
10) Ο αγαπημένος προορισμός διακοπών σου;

Πηγαίνω συχνά στην Πορτογαλία, αλλά μου αρέσει να πηγαίνω σε καινούργια μέρη. Φέτος ίσως πάω σε κάποιο ελληνικό νησί.
11) Περίγραψε μας τον ιδανικό σύντροφο…

Ευχάριστη, συμπαθής, όμορφη, πρόσχαρη.
12) Πως θα χαρακτήριζες τον εαυτό σου με πέντε λέξεις;

Έντιμο, κοινωνικό, εύκολο στη συναναστροφή, επαγγελματία και με τη φιλοσοφία να απολαμβάνω τη ζωή.
13) Η συνήθεια που δεν πρόκειται να κόψεις ποτέ…

Να βλέπω αγώνες ποδοσφαίρου.
Πηγή: OnSports

Live Streaming.14:45 Manchester City - Arsenal England Premier League Eastern European Time


Live Streaming.16:30 Bayern Munchen - Hamburger


Live Streaming.TSG Hoffenheim - Borussia Dortmund Germany 1. Bundesliga Eastern European Summer Time

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ: Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ Με νέα πρόσωπα και Ιμπαγάσα στον Άρη

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Pre-game: Πλατανιάς - Ξάνθη (15:00)

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Οι Ελληνες χτυπάνε το κεφάλι τους

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Oι... πτήσεις του Γιάννη με τους Μπουλς (Vid)

Δεν υπάρχουν σχόλια: