30 Οκτ 2013

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Ντε Μπλάσις: Κομμάτι της ζωής μου ο Αστέρας

Χαρούμενος που ανανέωσε το συμβόλαιό του με τον Αστέρα δήλωσε ο Ντε Μπλάσις λέγοντας πως οι Αρκάδες είναι κομμάτι της ζωής του!


Ο 25άχρονος άσος μίλησε στο arcadia-sports τόσο για την ανανέωση του συμβολαίου του όσο και για το καταληκτικό γκολ που πέτυχε εναντίον του Λεβαδειακού. Το γκολ με "ψαλιδάκι" ήταν το καλύτερο της καριέρας σου; "Είναι το πιο όμορφο γκολ που έχω πετύχει στην καριέρα μου. Είμαι πολύ ευχαριστημένος για αυτό το γκολ".
Πως σκέφτηκες εκείνη την ώρα; "Η αλήθεια είναι ότι είχα περάσει μπροστά από την μπάλα και περίμενα να την πάρω και να βρεθώ σε κατά μέτωπο επίθεση κόντρα σε αμυντικό και τερματοφύλακα. Αυτό δεν μπόρεσα να το κάνω αλλά δόξα το Θεό μου βγήκε καλά".
Αυτά τα γκολ είναι ποιότητα μόνο ή μπορεί κανείς να τα δουλεύει και στην προπόνηση; "Αυτά τα γκολ είναι πράγματα της στιγμής. Τα ψαλιδάκια τα κάνω από μικρό παιδί. Τώρα μου βγήκε και στο παιχνίδι. Εγώ εκείνη τη στιγμή αυτό σκέφτηκα να κάνω, αυτό ήθελα και το πέτυχα".
Που αφιερώνεις αυτό το γκολ; "Το αφιερώνω στη μητέρα μου και σε όλες τις μητέρες γιατί ήταν η μέρα της μητέρας στην Αργεντινή. Και επειδή πρόσφατα είχε γενέθλια η κοπέλα μου κι εγώ έλειπα στη Θεσσαλονίκη, το αφιερώνω και στην κοπέλα μου που ήταν μόνη σε μια τόσο ιδιαίτερη μέρα".
Τελικά τι προτιμάς; Γκολ με το κεφάλι, με το πόδι ή με ψαλιδάκι; "Η ποικιλία στα γκολ είναι στοιχεία ποιότητας που έχει ο κάθε ποδοσφαιριστής. Πρέπει να βγάζεις την ποιότητά σου στο γήπεδο ακόμη και όταν τα πράγματα δεν πάνε καλά. Πρέπει να αξιοποιείς κάθε στοιχείο που έχεις ως παίκτης".
Ποιο είναι πλέον το αγαπημένο σου γκολ; "Το γκολ με το Λεβαδειακό είναι το αγαπημένο μου με διαφορά. Είναι το καλύτερο από αυτά που σημείωσα εφέτος, αλλά και όλα τα χρόνια που παίζω μπάλα. Μακάρι να συνεχίσω να βάζω γκολ, αλλά δεν νομίζω να ξαναβάλω τέτοιο γκολ στην καριέρα μου".
Αποδέχεσαι τον τίτλο του αντι-Ράγιος; "Όλα τα παιδιά φροντίζουμε να είμαστε πρωταγωνιστές για τον Αστέρα. Κανένας μας δεν το βλέπει ατομικά. Όλοι προσπαθούμε να βοηθήσουμε αμυντικά και επιθετικά και πάνω απ' όλα βάζουμε τον Αστέρα".
Θα μπορέσει ο Αστέρας να καταφέρει ό,τι και την προηγούμενη σεζόν; "Είναι θέμα συγκυριών και τύχης κάποια πράγματα. Πέρυσι είχαμε καθαρό κεφάλι. Ξέρουμε ότι είναι δύσκολο να κάνουμε τα ίδια και εφέτος, αλλά εμείς έχουμε στόχο να κάνουμε τα ίδια ή και καλύτερα αν μπορέσουμε".
Είσαι ακόμη θυμωμένος από τον Τελικό Κυπέλλου"Όσα χρόνια κι αν ζήσω θα θυμάμαι τον τελικό Κυπέλλου. Η αλήθεια είναι ότι θύμωσα και στενοχωρήθηκα. Έγινε αυτό που έγινε, έκαναν αυτό που έκαναν και όλη η ομάδα αισθάνθηκε θυμωμένη. Αυτό ανήκει στο παρελθόν".
Νέο συμβόλαιο με τον Αστέρα και άλλα τρία χρόνια στην Τρίπολη... "Η αλήθεια είναι ότι είμαι πολύ ευχαριστημένος σε αυτή την ομάδα και σε αυτήν την πόλη. Θα δίνω τον καλύτερό μου εαυτό για τον Αστέρα. Είναι κάτι που αγαπώ πολύ και πλέον είναι κομμάτια της ζωής μου. Και η πόλη και η ομάδα". 

Πηγή: Sport.gr

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Η μέρα που γεννήθηκε ο θεός του ποδοσφαίρου

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:"Υπηρετούμε τα συμφέροντα του ποδοσφαίρου"


Live Streaming.18:00 Ergotelis - Panathinaikos Greece Cup(με την ευχη να εχει Link..)

Live Streaming.21:45 AC Fiorentina - SSC Napoli Italy Serie A,Italian Serie A Simulcast / Diretta Gol


Live Streaming.21:45 AC Milan vs Lazio Italy Serie Α

Δεν υπάρχουν σχόλια: