5 Σεπ 2013

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:«Περήφανος που θα συνεχίσω στη Λίβερπουλ»


«Περήφανος που θα συνεχίσω στη Λίβερπουλ»Στην αποκάλυψη πως κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού σκεφτόταν να αποχωρήσει από τη Λίβερπουλ, προχώρησε ο Μάρτιν Σκρτελ, μιλώντας σε ιστοσελίδα της Σλοβακίας.

Το όνομά του ακούστηκε έντονα στο φετινό μεταγραφικό παζάρι. Ο Μάρτιν Σκρτελ βρέθηκε, σύμφωνα με τον διεθνή Τύπο, πολλές φορές κοντά στην αποχώρησή του από τη Λίβερπουλ, χωρίς ωστόσο αυτό να πραγματοποιηθεί, τελικά. Μιλώντας στην αθλητική ιστοσελίδα «sport actuality.sk» ο Σλοβάκος αμυντικός φάνηκε ικανοποιημένος από την εξέλιξη της υπόθεσής του.
«Παρέμεινα στη Λίβερπουλ και είμαι πολύ ικανοποιημένος για αυτό. Εξάλλου, έχω συμβόλαιο με την ομάδα, το οποίο σκοπεύω να τιμήσω. Είμαι πράγματι περήφανος που θα συνεχίσω να αγωνίζομαι σε έναν από τους μεγαλύτερους συλλόγους του κόσμου», είπε με ενθουσιασμό ο Σκρτελ.
Το όνομά του, πάντως, ακούστηκε έντονα το περασμένο καλοκαίρι. «Η πρόσληψη του Ράφα Μπενίτεθ από τη Νάπολι έδωσε την ευκαιρία σε πολλούς να συνδέσουν το όνομά μου με την ιταλική ομάδα. Θα ήμουν ψεύτης αν έλεγα πως δεν σκέφτηκα την πιθανότητα να πάρω μεταγραφή. Η αλήθεια είναι πως πέρασε από το μυαλό μου να αποχωρήσω από τη Λίβερπουλ, μόνο ως εναλλακτική λύση, όμως. Πρόθεσή μου ήταν να συνεχίσω να αγωνίζομαι στο Άνφιλντ και χαίρομαι που αυτό θα γίνει», σημείωσε ο Σλοβάκος.
Κλείνοντας, ο Σκρτελ έριξε τα… βέλη του στον Τύπο. «Παρουσίασαν μια κατάσταση πολύ διαφορετική από αυτή που ήταν στην πραγματικότητα. Έγραφαν πως είμαι βέβαιος προς αποχώρηση από τη Λίβερπουλ. Η αλήθεια είναι πως υπήρξε μια πιθανότητα να γίνει αυτό, πολύ μικρότερη, όμως, από εκείνη της παραμονής μου. Κάτι που αποδείχτηκε στην πράξη», τόνισε ο Μάρτιν Σκρτελ.


Πηγή: Σπορ FM 

Live Streaming.22:00 Greece - Russia FIBA Eurobasket 2013(χωρις διακοπες την ωρα του αγωνα!)

Δεν υπάρχουν σχόλια: