26 Αυγ 2013

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:«Τίτλοι τέλους» για Ντέκο!

«Τίτλοι τέλους» για Ντέκο! | onsports.gr
Την απόφασή του να… κρεμάσει τα ποδοσφαιρικά του παπούτσια ανακοίνωσε την Δευτέρα (26/8) ο Ντέκο!
Ο Άντερσον Λουίς ντε Σόουζα, όπως είναι το πλήρες όνομά του, αγωνίστηκε τα τελευταία τρία χρόνια στην Φλουμινένσε της Βραζιλίας, ωστόσο, μία ημέρα πριν τα 36α γενέθλιά του, ανακοίνωσε πως το σώμα του δεν του επιτρέπει να συνεχίσει την καριέρα του, βάζοντας τέλος σε μία εξαιρετική καριέρα, κυρίως με την Πόρτο.
«Με βαθιά θλίψη, ανακοινώνω το τέλος της καριέρας μου ως επαγγελματίας ποδοσφαιριστής. Θα ήθελα πολύ να συνεχίσω μέχρι το τέλος της σεζόν και να βοηθήσω να επιστρέψει η ομάδα μου στο Λιμπερταδόρες, αλλά δεν μπορώ», αναφέρεται αρχικά στην τοποθέτησή του.
Και συνεχίζεται: «Θα ήθελα πάρα πολύ να βοηθήσω την Φλουμινένσε, αλλά δεν με αφήνει το σώμα μου. Θέλω να ευχαριστήσω την Φλουμινένσε και όλους όσους δούλεψαν μαζί μου αυτά τα τρία χρόνια και μου έδωσαν την ευκαιρία να παίζω στο βραζιλιάνικο ποδόσφαιρο»

Πηγή: OnSports

Live Streaming.21:30 Ergotelis - Levadiakos

Εφοσον υπαρχει Link...

Δεν υπάρχουν σχόλια: