6 Μαρ 2013

EYΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:«Για την αγάπη του παιδιού μου στην ΑΕΚ…»

«Για την αγάπη του παιδιού μου στην ΑΕΚ…» | onsports.gr
Ο πατέρας του μικρού Άρη που είχε δώσει τα χρήματα στην ΑΕΚ για τη μεταγραφή του Δημήτρη Ανάκογλου εξήγησε τους λόγους της κίνησής του και ευχαρίστησε τους «κιτρινόμαυρους» που έδωσαν χαρά στο παιδί του το οποίο αγαπάει… υπερβολικά την Ένωση.
Η ενέργεια του είχε προκαλέσει ποικίλα συναισθήματα. Η συγκίνηση και η ευαισθητοποίηση ήταν μεγάλη και ο πατέρας του μικρού Άρη προχώρησε τελικά στην κίνηση αυτή, να δώσει χρήματα στην ΑΕΚ για να κάνει τη μεταγραφή του Ανάκογλου, υποστηρίζοντας ότι το έκανε γιατί του το ζήτησε ο γιος του. Έχοντας περάσει αρκετός καιρός, ο πατέρας του μικρού Άρη μίλησε στην εφημερίδα «Ώρα των Σπορ» για αυτή του την πρωτοβουλία κι εξήγησε όλους τους λόγους που τον οδήγησαν σε αυτή την ενέργεια.
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε:
Γιατί επέλεξε να μιλήσει τώρα:
«Επέλεξα να μιλήσω τώρα, γιατί ήθελα να γνωστοποιηθεί ότι η ΑΕΚ τήρησε απόλυτα την συμφωνία που κάναμε και πήρα τα χρήματα μου πίσω. Και ήθελα να γνωστοποιηθεί από σας, από την εφημερίδα που δίνει αγώνα για την ΑΕΚ και κάθομαι καθημερινά και διαβάζω τα ρεπορτάζ και τα σχόλια της στον Άρη».
Για το τι πράγματα ζήτησε από την ΑΕΚ:
«Τρία πράγματα ζήτησα από τη διοίκηση της ΑΕΚ και τα σεβάστηκαν. Πρώτον να μου διασφαλίσουν ότι θα πάρω τα χρήματα πίσω γιατί πρόκειται για ιερό σκοπό. Δεύτερον να διατηρηθεί η ανωνυμία μου και τρίτον να έρθουν τρεις παίκτες σπίτι να δουν τον Άρη. Τα έκαναν όλα και με το παραπάνω. Δεν ξέρω τι λένε γι' αυτούς αλλά εμένα μου φέρθηκαν αντρίκια και τίμια.
Δεύτερο και πιο σημαντικό ίσως, είναι το ότι εδώ ήρθα για να πω ότι ξέρω πως μπορούν κι άλλοι ΑΕΚτζήδες να κάνουν αυτό που έκανα εγώ. Μια ταμειακή διευκόλυνση, ανώνυμα και άτοκα για να βοηθήσουν την ομάδα. Αυτό μετράει και όχι η γκρίνια και η εύκολη κριτική... Εγώ είδα ανθρώπους που μου έδειξαν ότι αγαπάνε την ομάδα και προσπαθούν με ότι μέσο έχουν να βρουν λύσεις. Βοήθεια χρειάζονται και όχι κατηγορίες και κριτική. Επίσης για να δοθεί μια απάντηση σε κάποια που γράφτηκαν κι ακούστηκαν, ότι μπορεί να ήμουν ο μπροστινός του τάδε ή του δείνα, που είναι αστειότητες. Να εδώ είμαι, με βλέπετε και καταλαβαίνετε μόνοι σας».
Για την κατάσταση του γιού του:
«Όπως έχει γραφτεί σωστά, δυστυχώς ο γιος μου είχε ένα άσχημο ατύχημα. Που τον έχει καθηλώσει. Ευτυχώς τον τελευταίο καιρό το παιδί έχει αρχίσει να ανακτά την επικοινωνία με το περιβάλλον, καταλαβαίνει πλέον τα πάντα, σιγά - σιγά πιστεύω θα βελτιωθεί κι άλλο η κατάσταση του και συνεχίζει την θεραπεία του για κίνηση και ομιλία. Εισπράξαμε λοιπόν ένα σημαντικό ποσό από την ασφάλεια μετά από πολύ καιρό. Βλέπαμε το φετινό δράμα της ομάδας, βλέπαμε ότι χρειαζόταν ενίσχυση για να σωθεί και μια μέρα ρωτάω τον Άρη: Είσαι παιδί μου να βοηθήσουμε την ΑΕΚ να πάρει έναν παίκτη; Ο Άρης αμέσως μου έκανε καταφατικό νεύμα κι αυτό ήταν».
Για το πώς έγινε το deal:
«Πήγα μόνος μου στους διοικούντες, από τους οποίους προσωπικά δεν γνώριζα κανέναν και μιλήσαμε με τον Ηλία Μπρουσιανό για τον Κλωναρίδη, αλλά αυτή η περίπτωση για πολλούς λόγους δεν μπορούσε να προχωρήσει. Και μετά με ρώτησαν αν θα ήθελα να βοηθήσω στην περίπτωση του Ανάκογλου. Είχε ήδη γίνει η παρέμβαση του κ. Μελισσανίδη με τον Πανσερραϊκό κι αυτό το μέτωπο είχε κλείσει, αλλά χρειάζονταν κάποια χρήματα για να πειστεί ο παίκτης και ο μάνατζερ του να προτιμήσουν την ΑΕΚ από τον Παναθηναϊκό που τον θεωρούσε κλεισμένο».
Και συνέχισε λέγοντας:
«Δεν το παίζω ήρωας, δεν έκανα κάτι φοβερό. Στην ουσία η ΑΕΚ πλήρωσε τον Ανάκογλου, αφού τα χρήματα μου τα έδωσαν οι άνθρωποι πίσω με τον τρόπο και στον χρόνο που είχαμε συμφωνήσει. Είναι όμως σημαντικό να βρεθούν κι άλλοι που έστω και με αυτό τον τρόπο, θα διευκολύνουν την ΑΕΚ. Ανώνυμα και άτοκα».
Για την επίσκεψη των παικτών της ΑΕΚ στον γιο του:
«Τι να πω. Ήταν μια στιγμή μαγική για το παιδί μου. Από τη μέρα που μας επισκέφτηκαν οι παίκτες το παιδί δεν σταμάτησε να γελάει. Ο Αντώνης ο Πετρόπουλος που είναι ψυχάρα και θέλω να το γράψετε, τον κάλεσε στα Σπάτα. Όταν ανοίξει λίγο ο καιρός θα πάμε. Το καλό είναι ότι πέντε χρόνια μετά το ατύχημα, η κατάσταση της υγείας του Άρη είναι σε πολύ καλύτερο σημείο». 

Πηγή: OnSports

Δεν υπάρχουν σχόλια: