5 Μαρ 2013

EYΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ: ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΣ Ο ΝΤΟΥΡΑΝΤ «Μπορώ να καλύψω το κενό του Χάρντεν»


«Μπορώ να καλύψω το κενό του Χάρντεν»

Σίγουρος πως μπορεί να καλύψει και με το παραπάνω το κενό που άφησε ο Τζέιμς Χάρντεν, εμφανίζεται ο Κέβιν Ντουράντ, ο οποίος πιστεύει πως η απώλεια του «μούσια» δεν θα στοιχίσει στους Οκλαχόμα Σίτι Θάντερ στα φετινά πλέι οφ.
Όταν δέχθηκε την σχετική ερώτηση από τους δημοσιογράφους απάντησε: «Πολύς κόσμος έχει αυτή την άποψη. Δεν θέλω να φανώ αλαζόνας, αλλά πιστεύω πως μπορώ να καλύψω το κενό του. Μπορώ να βάζω την μπάλα στο καλάθι. Γι' αυτό γεννήθηκα και αυτό ξέρω να κάνω. Μερικές φορές οι περιστάσεις απαιτούν από μένα να το κάνω αυτό, ενώ κάποιες άλλες φορές δεν χρειάζεται» είπε ο Ντουράντ.
Και πρόσθεσε: «Παρόλα αυτά, όταν ο προπονητής μου με καλέσει να πάρω την κατάσταση στα χέρια μου θα το κάνω. Σε όλη μου τη ζωή προπονούμαι για να είμαι έτοιμος όταν έρθει αυτή η ώρα»
Ο Χάρντεν πάντως αναμφίβολα θα έδινε άλλη ποιότητα στο ρόστερ των Θάντερ, καθώς από τη στιγμή που πήγε στο Χιούστον έχει εξελιχθεί σε έναν εκ των κορυφαίων παικτών του πρωταθλήματος. Σκοράρει 26.2 πόντους με εξαιρετικά ποσοστά, ενώ κατά τον κορυφαίο αναλυτή και 4 φορές πρωταθλητή ΝΒΑ με Μπουλς και Σπερς, Στιβ Κερ, είναι ο καλύτερος παίκτης στο ένας εναντίον ενός σε ολόκληρο το ΝΒΑ. 

Πηγή: Goal

EYΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Και συζητά πωλήσεις και ενισχύεται!

 

Μπουκουβάλα: Γιατί να είναι απέναντί μου η Ομοσπονδία;

 

EYΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Συναγερμός στην Ουνικάχα

 

EYΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ: ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΑ ΤΟΥ ΚΥΠΕΛΛΟΥ Χωρίς προβλήματα για την ανατροπή κόντρα στον ΠΑΟΚ

 

Ελλάδα: 320 δισ. δολάρια και 500.000 θέσεις εργασίας! (Ελευθεροτυπία)

Δεν υπάρχουν σχόλια: