2 Μαρ 2013

EYΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ: ΤΙ ΔΗΛΩΣΕ Ο ΠΑΙΚΤΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΥ.Μαυρίας: «Αν έρθει πρόταση, γιατί όχι...»

Μαυρίας: «Αν έρθει πρόταση, γιατί όχι...»
«Υποτιμήσαμε τις θεωρητικά ασθενέστερες ομάδες αλλά από δω και πέρα θα το αλλάξουμε αυτό». Λίγες ώρες πριν από το ντέρμπι του Παναθηναϊκού με την ΑΕΚ, ο Χάρης Μαυρίς μίλησε στον ΣΚΑΪ και αναφέρθηκε στην μέχρι τώρα πορεία της ομάδας του και τον τρόπο να πετύχει τους στόχους της. Παράλληλα, αναφέρθηκε στη «μονομαχία» με τον φίλο του, Αντώνη Πετρόπουλο, ενώ μίλησε και για το πρότυπό του, τον Γιώργο Καραγκούνη. Τέλος, σχολίασε και το ενδεχόμενο να αγωνιστεί στο εξωτερικό.
Αναλυτικά, οι δηλώσεις του Μαυρία στον ΣΚΑΪ:
Για το ντέρμπι με την ΑΕΚ: «Είναι ένα πολύ δύσκολο ματς. Πιστεύω πως η ομάδα μου θα δείξει τον εαυτό που παρουσίασε απέναντι στον ΟΦΗ και θα έχει πάθος, γιατί πάνω από όλα αυτά τα ματς κρίνονται στο πάθος. Είναι πολύ θετικό το γεγονός ότι θα παίξουν πολλά νέα παιδιά».
Για τη μονομαχία με τον Πετρόπουλο: «Με τον Αντώνη εκτός από συμπαίκτες είμαστε και φίλοι. Χαίρομαι που κάνει καλή πορεία με την ΑΕΚ και θα τα πούμε στο παιχνίδι. Τι μήνυμα να του στείλω; Να προσέχει».
Για τους λόγους της κακής πορείας του Παναθηναϊκού: «Ίσως υποτιμούσαμε τις θεωρητικά ασθενέστερες ομάδες από μας και το πληρώναμε. Από εδώ και πέρα θα προσπαθήσουμε να το αλλάξουμε αυτό».
Για το ενδεχόμενο να παίξει στο εξωτερικό: «Αυτή τη στιγμή είμαι συγκεντρωμένος στις υποχρεώσεις της ομάδας μου. Όλοι έχουν σαν στόχο να αγωνιστούν σε μία ομάδα στο εξωτερικό. Αν έρθει μία πρόταση και ικανοποιήσει την ομάδα μου κι εμένα, γιατί όχι;».
Για την παρουσία του στην Εθνική: «Είναι τιμή μου που με έχει καλέσει από τόσο μικρό στην Εθνική ο κ. Σάντος. Είμαστε σε καλό δρόμο για την πρόκριση στα τελικά του Παγκοσμίου Κυπέλλου».
Για το πρότυπό του: «Ο Καραγκούνης είχε ηγετικά χαρακτηριστικά κι έπαιζε με πάθος για την ομάδα. Αυτό προσπαθώ να κάνω κι εγώ. Τον είχα αφίσα στο δωμάτιό μου. Από το εξωτερικό θαυμάζω τον Λιονέλ Μέσι».
Για τις συγκρίσεις με τον Σαραβάκο: «Είναι τιμή μου να με συγκρίνουν με τον Δημήτρη Σαραβάκο, αλλά μέχρι εκεί. Εκείνος έχει κάνει πάρα πολλά πράγματα, εγώ είμαι πολύ μικρός. Θα προσπαθήσω να δουλεύω σκληρά. Τον έχω σαν πρότυπο». 

Πηγή: Goal

EYΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:«Σε βαρύ πένθος το ελληνικό μπάσκετ».Ανακοίνωση της ΕΟΚ για το θάνατο του Γιώργου Κολοκυθά


EYΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Άλμα τελικού για τον Τσάτουμα

 

EYΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:O Κολοκυθάς στον Παναθηναϊκό (Vid.)


EYΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Ο «300αρης» Κατσουράνης

Δεν υπάρχουν σχόλια: