28 Μαρ 2013

Ρεχάγκελ: Αισθάνθηκα υποχρέωσή μου να βοηθήσω

Πολλά είναι τα αρνητικά σχόλια, που έχει ακούσει ο Οτο Ρεχάγκελ για το νέο του ρόλο στην Ελλάδα, αλλά ο πρώην ομοσπονδιακός τεχνικός τόνισε πως ήρθε για να βοηθήσει


Με την ιδιότητα του πρεσβευτή καλής θέλησης ώστε να βοηθήσει στη βελτίωση των ελληνογερμανικών σχέσεων ήρθε στην Ελλάδα ο Οτο Ρεχάγκελ μετά από προτροπή της Ανγκελα Μέρκελ.
Ο γερμανός προπονητής έγινε δέκτης αρκετών αρνητικών σχολίων, αφού πολλοί έλληνες είναι αυτοί, που δεν έχουν δει με καλό μάτι την κίνηση αυτή του Ρεχάγκελ.
Ο ίδιος ωστόσο σε συνέντευξη Τύπου, που παραχώρησε λίγο πριν επιστρέψει στη Γερμανία, τόνισε πως αισθάνθηκε υποχρεωμένος να βοηθήσει την Ελλάδα με όποιον τρόπο μπορεί.
"Μου έγινε η πρόταση αυτή από τον κ.Φούχτελ, η οποία παραδέχομαι ότι με έπιασε απροετοίμαστο. Έχω περάσει τόσα χρόνια στην Ελλάδα και είναι τόσο ισχυροί οι δεσμοί μου με τη χώρα που θεώρησα ότι είναι υποχρέωσή μου να βοηθήσω. Ήρθα για το καλό και με πρόθεση να βοηθήσω", τόνισε ο γερμανός τεχνικός οποίος συνέχισε:
"Πολλές φορές από πολιτικούς μπορούν να λέγονται κουβέντες που είναι παρεξηγήσιμες αλλά εγώ πιστεύω ότι όλοι γνωρίζουν πως η κρίση είναι ένα ευρωπαϊκό φαινόμενο και όχι μόνο ελληνικό". 

Πηγή: Sport.gr 

Live Streaming. 21:45 Brose Baskets vs Panathinaikos Ευρωλιγκα

Δεν υπάρχουν σχόλια: