Ο Σταύρος Κόλκας γράφει για την υπόθεση του Δώνη με τον Γκαρσία, για αυτούς που είναι στα πέριξ του ΠΑΟΚ και το τι κάνουν, αλλά και για το τι επιτέλους πρέπει να κάνει ο Τσιστιακόφ...


Κάνοντας τον χαζό θα κάνω την εξής ερώτηση. Τι σημαίνει πως τα βρήκανε Δώνης και Γκαρσία; Πάνω σε ποιο κομμάτι αποφασίσανε και τι ακριβώς θα κάνουνε από εδώ και στο εξής; Την απάντηση θα μου τη δώσει ο χρόνος.
Η ανακοίνωση που έστειλε ο Σαββίδης – κάτι που φαίνεται από την γραφή – εμένα μου λέει πως ο μεγαλομέτοχος σκέφτεται ως εξής. «Μη μου λέτε εμένα τι θα κάνω, δεν μπορείτε να με σύρεται εσείς σε αποφάσεις. Ξέρω ποιον θα κρατήσω και ποιον όχι, είμαι ισχυρός και με αυτό που έγινε το μόνο που καταφέρατε είναι να κρατήσω τον Δώνη που ίσως και να έδιωχνα». Έτσι μου φαίνεται εμένα, μπορεί να κάνω και λάθος.
Διαβάστε όλη την αποκαλυπτική συνέχεια στο sportdog.gr

EYΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:3/2/2013.ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΓΗΠΕΔΟ ΒΛΑΧΙΩΤΗ.ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ Γ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ.Α.Ο ΜΥΡΤΙΑΣ-ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ 0-4.ημιχ.0-1

 

EYΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Δεν ηρεμεί με τίποτα ο «Ελέ»!

 

EYΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Ηρακλής: «Να γίνονται έλεγχοι ντόπινγκ στη Football League»

 

EYΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Σύστημα έδειξε, ενδεκάδα όχι!

 

EYΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Κατέθεσε έφεση ο Ολυμπιακός