21 Φεβ 2013

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Πέρκινς: «Στόχος μου οι τίτλοι»

Πέρκινς: «Στόχος μου οι τίτλοι» | onsports.gr

Να πανηγυρίσει τίτλους με τον Ολυμπιακό είναι ο στόχος του Ντορόν Πέρκινς, όπως παραδέχθηκε ο ίδιος στη σημερινή (21/02) προπόνηση.
Ο Αμερικανός πλέι μέικερ επανέλαβε πως αισθάνεται ευλογημένος για τη μεταγραφή του στους Πειραιώτες, ενώ δήλωσε άγνοια για το εάν θα αγωνιστεί αύριο (22/02, 21.00) κόντρα στην Κάχα Λαμποράλ, στο ΣΕΦ, αφού πρόκειται για απόφαση του τεχνικού επιτελείου της πειραϊκής ΚΑΕ. Αναλυτικά τα όσα είπε…
Για τη μεταγραφή του στον Ολυμπιακό: «Πρόκειται για καλή ευκαιρία για εμένα. Ο Ολυμπιακός είναι σπουδαία ομάδα να παίζεις. Θέλω να παίξω και να βοηθήσω. Ήταν εύκολη απόφαση, ο Ολυμπιακός είναι ομάδα υψηλού επιπέδου και μεγάλη προοπτική για εμένα».
Για το εάν θα αγωνιστεί κόντρα στην Κάχα Λαμποράλ: «Εξαρτάται από τους προπονητές, εγώ προσπαθώ να είμαι έτοιμος, μπορεί ναι, μπορεί και όχι. Θέλω χρόνο προσαρμογής καθώς ήμουν στην Κίνα, δεν είναι εύκολο. Έχουμε Αμερικανούς στην ομάδα κι αυτό κάνει πιο εύκολη την προσαρμογή μου. Νιώθω ευλογημένος, είναι μεγάλη ευκαιρία για εμένα, ελπίζω να βοηθήσω την ομάδα να πάρει τίτλους που είναι και ο δικός μου στόχος. Ξέρω τι μπορώ να κάνω, νιώθω καλά, θα είναι ωραίο να το δείξω σε όλους».

Πηγή: OnSports

EYΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ: Live Streaming..Europa League Simulcast

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:"Ετσι να τους παίξει ο Μίτσελ"

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:«Ομπρέλα» ΠΑΟΚ σε Δώνη

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Ενας Αραβας για τη Ρόμα

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Μπερλουσκόνι: "Νικήσαμε τη Μπαρτσελόνα χωρίς να κουραστούμε"

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:«Αφού δεν κινδυνεύει η ΑΕΚ, δεν με νοιάζει»

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Πάμπλο Γκαρσία, η επιστροφή!

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:ΠΑΟΚ - Ηρακλής 1-3

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Χατζάρας και επίσημα

Δεν υπάρχουν σχόλια: