20 Φεβ 2013

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Φλερτάρει Μπάγερν ο «Ίμπρα»


Φλερτάρει Μπάγερν ο «Ίμπρα»Την επιθυμία του να αγωνιστεί με τη φανέλα της Μπάγερν Μονάχου πριν ολοκληρώσει την καριέρα του, εξέφρασε με δηλώσεις του σε Γερμανικό περιοδικό ο Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς.

Είναι ένας πραγματικός… μισθοφόρος του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου, αφού έχει φορέσει τη φανέλα πολλών σημαντικών συλλόγων στη σπουδαία καριέρα του. Έχει αγωνιστεί στη Σουηδία, την Ολλανδία, την Ιταλία, την Ισπανία και τώρα τη Γαλλία. Ο Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς, με συνέντευξή του σε αθλητικό περιοδικό, αποκάλυψε πως όνειρό του είναι να παίξει και στη Γερμανία.

«Έχω παίξει σε μεγάλες ομάδες, στα κορυφαία πρωταθλήματα της Ευρώπης. Εκεί που ακόμα δεν έχω πάει, είναι η Γερμανία. Θα μου άρεσε να αγωνιστώ στη Μπουντεσλίγκα, θεωρώ πως είναι ένα πρωτάθλημα που μου ταιριάζει και στο οποίο θα μπορούσα να αποδώσω ιδιαίτερα καλά. Ποιος ξέρει, ίσως στο μέλλον να καταφέρω να πραγματοποιήσω και αυτό το όνειρό μου», αποκάλυψε ο «Ίμπρα».

Οι ομάδες που θα μπορούσαν να πληρώσουν τον ετήσιο μισθό ενός τέτοιου παίκτη, δεν είναι πολλές και ο Ιμπραΐμοβιτς δείχνει να το γνωρίζει αυτό. «Η ομάδα που θα μπορούσε να με αποκτήσει είναι η Μπάγερν Μονάχου. Θεωρώ πως οι Βαυαροί συμπεριλαμβάνονται στις 5 κορυφαίες ομάδες του κόσμου. Θα ήταν πολύ ωραίο να παίξω με τη φανέλα τους. Αυτό θα μπορούσε να γίνει, αφού ολοκληρώσω το… έργο μου στην Παρί Σεν Ζερμέν», τόνισε ο Σουηδός.

Δηλώσεις θαυμασμού, λοιπόν, από τον Ιμπραΐμοβιτς προς τη Μπάγερν. Δηλώσεις, όμως, που δείχνουν πως ο Σουηδός, μάλλον έχει ξεχάσει πως προπονητής των Βαυαρών από το ερχόμενο καλοκαίρι θα είναι ο Πεπ Γκουαρντιόλα, με τον οποίο η συνεργασία του στη Μπαρτσελόνα δεν ήταν, αυτό που λέμε, «αγαστή» 


Πηγή: Σπορ FM

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Δεν εφησυχάζεται ο Σβάινσταϊγκερ

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Τάτος ο MVP, Ράγιος το καλύτερο γκολ

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Tης έχει πάρει τον αέρα...

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:«Θέλω να πάμε όλοι μαζί»

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:TNBA Greece: Τα όνειρα γίνονται πραγματικότητα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: