12 Φεβ 2013

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Μπερλουσκόνι: «Μπορεί να πουλήσω τη Μίλαν»

Ο Σίλβιο Μπερλουσκόνι αν και χαρακτήρισε την Μίλαν καρδιά του, είπε πως αν συνεχιστεί η οικονομική κρίση, δεν αποκλείεται να πουλήσει την Μίλαν!

Μπερλουσκόνι: «Μπορεί να πουλήσω τη Μίλαν»
Ο ιδιοκτήτης των «ροσονέρι» πήγε να δει την Μίλαν όταν ήταν μικρό παιδί και από τότε κόλλησε. Ο Μπερλουσκόνι δήλωσε πως θα ήθελε το κλαμπ να ανήκει για πάντα στην οικογένεια του, χωρίς ωστόσο να αρνείται ότι μία μέρα θα μπορούσε να πουλήσει την ιταλική ομάδα.

Υπενθυμίζεται, πως με τον Μπερλουσκόνι στην κεφαλή της Μίλαν από το 1986 και μετά που αγόρασε τον σύλλογο, η ιταλική ομάδα έχει πάρει 8 πρωταθλήματα και 5 Τσάμπιονς Λιγκ. Όμως τα τελευταία χρόνια είναι σε πτωτική πορεία και οι οπαδοί της ομάδας γκρινιάζουν για την ηγεσία της ιστορικής ομάδας.

«Θα ήθελα να κρατήσω την Μίλαν σαν κάτι οικογενειακό. Ακόμη θυμάμαι όταν με πήγε γήπεδο ο πατέρας μου. Δεν πλήρωσα καν εισιτήριο επειδή ήμουν πολύ μικρός! Το κλαμπ είναι μέρος της οικογένειας μου. Η κόρη μου, Μπάρμπαρα, είναι κι αυτή στον σύλλογο και θα ήθελα να συνεχίσει. Η Μίλαν για μένα είναι η καρδιά μου. Έχω ξοδέψει πάρα πολλά λεφτά για αυτή μου την αγάπη. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει πως αποκλείω την περίπτωση ενός ξένου επενδυτή. Εάν η οικονομική κρίση συνεχιστεί, τα πράγματα μπορεί να αλλάξουν», είπε ο Μπερλουσκόνι και στην Ιταλία έχει σημάνει συναγερμό.
 

Πηγή: Σπορ FM

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:ΘΕΛΕΙ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΠΑΓΕΡΝ Ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ.Γκόμες: «Πρέπει να μας πούν τι γίνεται με τον Λεβαντόφσκι»

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Ατρόμητος: Ανεβάζει στροφές ενόψει Λεβαδειακού

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Original προσπάθεια για Χατζηιωάννου

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Πάνοπλη η Ρεάλ κόντρα στην Γιουνάιτεντ

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Οι «ερυθρόλευκες» για το All Star Day Γυναικών

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Στέλνουν Ιμπάνιεζ στον ΠΑΟΚ

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Χωρίς Πάντελιτς στην αποστολή για Λεβάντε

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Super League: Σε απολογία επτά ΠΑΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια: