21 Φεβ 2013

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:«Δεν μου έδωσε ευκαιρία ο Μπάγεβιτς!»


Ο Βαγγέλης Οικονόμου ζει το δικό του ποδοσφαιρικό όνειρο στην Σκωτία με την φανέλα της Ρος Κάουντι και μιλάει στο gazzetta.gr για τον Μπάγεβιτς, τον Δώνη, το ελληνικό ποδόσφαιρο και το σκωτσέζικο πρωτάθλημα!

Γεννημένος στην Αθήνα τον Ιούλιο του 1987, μεγάλωσε στην Κόρινθο όπου έκανε και τα πρώτα ποδοσφαιρικά του βήματα. Εκεί θα τον ανακαλύψει το έμπειρο μάτι του Σάκη Τσιώλη, όπου θα τον φέρει στον Ιωνικό. Αφού κάνει το «αγροτικό» του σε Θύελλα Πατρών και Άγιο Δημήτριο θα επιστρέψει στην Νίκαια όπου και θα καθιερωθεί στο αριστερό άκρο της άμυνας.
Με τις εμφανίσεις του θα αναγκάσει τον Μάκη Ψωμιάδη να τον φέρει στην Καβάλα, όπου θα αγωνιστεί με επιτυχία δύο χρόνια και θα αποχωρήσει λόγο του υποβιβασμού των «αργοναυτών» στην Δ' Εθνική. Επόμενος σταθμός ο Ατρόμητος όπου ο Γιώργος Δώνης θα εισηγηθεί την απόκτηση του. Με την έλευση του Ντούσαν Μπάγεβιτς στο Περιστέρι ο αριστεροπόδαρος αμυντικός θα μείνει εκτός πλάνων και τότε θα πάρει τη μεγάλη απόφαση να δοκιμάσει την τύχη του στο εξωτερικό με την φανέλα της σκωτσέζικης Ρος Κάουντι.

Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Έλληνας αμυντικός στο gazzetta.gr

-Αν και είσαι μόλις 25 χρονών, έχεις μια ιδιαίτερη εμπειρία αγωνιζόμενος σε μεγάλα κλάμπ όπως και σε τελικό Κυπέλλου. Θεωρείς τον εαυτό σου τυχερό ποδοσφαιρικά;
«Η αλήθεια είναι πως δεν έχω παράπονο από την μέχρι τώρα ποδοσφαιρική μου πορεία. Εγώ προσπαθώ να βοηθώ πάντα την ομάδα στην οποία ανήκω, έτσι ώστε μέσα από τις επιτυχίες της να φαίνομαι και εγώ. Σίγουρα νιώθω ευλογημένος για όσα έχω ζήσει, όμως οι φιλοδοξίες μου δεν σταματάνε εδώ και δεν έχουν ταβάνι».

-Τελείωσες τη σεζόν 2011/12 ως βασικός με τον κ. Δώνη, αλλά τη φετινή ο κ. Μπάγιεβιτς σε είχε εκτός ομάδος. Που οφείλεται αυτό, υπήρξε κάποια κόντρα ανάμεσα σας;
«Αυτή ήταν και μια δική μου απορία, που ποτέ δεν απαντήθηκε από τον κ. Μπάγιεβιτς. Από την πλευρά μου έχω να δηλώσω πως ποτέ δεν δημιούργησα πρόβλημα ούτε στην ομάδα, ούτε στον ίδιο και το μεγάλο μου παράπονο είναι πως δεν μου έδωσε την ευκαιρία να αποδείξω τι αξίζω. Ο κ. Δώνης όμως παρότι πήγα Νοέμβριο στην ομάδα, με έκανε να νιώσω σημαντικός για τον σύλλογο».

-Η διοίκηση πως αντέδρασε σε όλο αυτό; Ήταν δίπλα σου;
«Πλέον έχω διαγράψει το παρελθόν και έχω αφήσει πίσω μου όσα συνέβησαν. Είμαι πανευτυχής στην νέα μου ομάδα όπου από την πρώτη στιγμή όλοι με έκαναν να νιώσω πως βρίσκομαι χρόνια εκεί. Νιώθω δικαιωμένος για την επιλογή μου αυτή και θα ήθελα να ευχαριστήσω την οικογένεια μου και την κοπέλα μου που ήταν δίπλα μου συνεχώς, όπως και τον μάνατζερ μου κ. Μαυρόπουλο που με βοήθησε στην επιλογή αυτή».

-Παρόλο που είχες αρκετές προτάσεις από ομάδες της Σούπερ Λίγκας, αποφάσισες να ξενιτευτείς. Το βλέπεις ως μία πρόκληση για μία διεθνή καριέρα;
«Σίγουρα για εμένα είναι μία τεράστια πρόκληση το ότι ήρθα σε ένα πρωτάθλημα σκληρό και δυνατό, όπως είναι αυτό της Πρέμιερ Σκωτίας. Ήρθα να δοκιμάσω τις δυνάμεις μου σε πρωτόγνωρες για εμένα συνθήκες όσο αφορά τις καιρικές συνθήκες και τον τρόπο προπόνησης και μέσα από τις εμφανίσεις μου να δικαιώσω αυτούς που με επέλεξαν».

-Η οικονομική κρίση που βιώνει η χώρα μας, έχει ωθήσει πολλούς αθλητές να αναζητήσουν την τύχη τους στο εξωτερικό. Συμβαίνει το ίδιο και στην δική σου περίπτωση;
«Τα πράγματα στην Ελλάδα με την οικονομική κρίση είναι άσχημα και όχι μόνο στο ποδόσφαιρο. Η απόφαση μου να φύγω από την Ελλάδα επηρεάστηκε και από αυτό, όμως ο μεγαλύτερος παράγοντας ήταν η θέληση μου να αγωνιστώ σε ένα διαφορετικό πρωτάθλημα. Άλλωστε βρισκόμουν σε ένα νοικοκυρεμένο σωματείο».

-Σαν επίλογο, θα θέλαμε να μας αποκαλύψεις πια είναι τα όνειρα σου για εσένα και την καινούρια σου ομάδα και ποιες οι φιλοδοξίες σου
«Όνειρο για τον σύλλογο μου είναι η είσοδο μας στα play-off, ενώ δικός μου στόχος είναι να αγωνιστώ σκληρά και μέσα από τις εμφανίσεις με  την ομάδα μου να κάνω στην πορεία το βήμα παραπάνω. Επίσης φιλοδοξία μου είναι η κλήση μου στο αντιπροσωπευτικό συγκρότημα της χώρα, που είναι το όνειρο του κάθε ποδοσφαιριστή»


Πηγή: Gazzetta

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Κούβελος προς Ρογκ: Σεβασμός στις ρίζες

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Το πάνθεον των ανατροπών

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:FOOTBALL LEAGUE | 23Η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ.Κερδισμένοι Πανσερραϊκός και ΑΕΛ

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Λίνεν: «Αν δεν δοθεί λύση, σβήνουν τα φώτα…»

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Αναζητεί χρήματα ο Αλαφούζος

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Ο Παπαλουκάς κέρδισε τον Κρίστμας

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Τιμωρία σε Γιαννακόπουλο!

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:«Καλούμαστε να κάνουμε το τέλειο παιχνίδι»

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Εθνικές… εκκαθαρίσεις στη Μαδρίτη

Δεν υπάρχουν σχόλια: