Ο Γιοχέι Καζιγιάμα, συστήνεται, τονίζει ότι ανυπομονεί να παίξει με τον Παναθηναϊκό και δεν αγχώνεται για την προσαρμογή του στο σύλλογο!


Ο Ιάπωνας μέσος μίλησε στο match programme του αγώνα με τον Λεβαδειακό για τις πρώτες του εντυπώσεις από την Ελλάδα, τις φιλοδοξίες του και τον... Λουκά Βύντρα!

Πως είναι η προσαρμογή σου σε ένα τελείως καινούργιο για σένα περιβάλλον σ’ αυτές τις πρώτες μέρες σου στην Ελλάδα;

«Αυτό που μπορώ να πω σαν πρώτη εντύπωση από τη χώρα είναι ότι όταν έχει ήλιο είναι πολύ όμορφα. Γενικά το ζήτημα της προσαρμογής στο περιβάλλον δεν με αγχώνει γιατί είμαι άνθρωπος που προσαρμόζεται εύκολα.  Οι πιο πολλές παραστάσεις που έχω μέχρι τώρα είναι από το Σύλλογο και είναι πολύ θετικές,  είτε μιλάμε για την εταιρεία είτε για το προπονητικό κέντρο.  Το μόνο που έχει ουσιαστική διαφορά και θα χρειαστεί να το συνηθίσω είναι η υφή και η ποιότητα του χλοοτάπητα που είναι πολύ διαφορετική εδώ σε σύγκριση με την Ιαπωνία. Θα καταβάλω όμως κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να προσαρμοστώ γρήγορα. Από εκεί και πέρα θεωρώ πως σταδιακά θα αρχίσω να καταλαβαίνω και κάποιες λέξεις στα ελληνικά ώστε η ζωή και η καθημερινότητά μου εδώ να διευκολύνονται και να βελτιώνονται».


Γνώριζες κάτι για τον Παναθηναϊκό πριν έρθεις;

«Ναι, ήξερα το όνομα της ομάδας, λόγω της συμμετοχής της στο Champions League».


Αν σου ζητούσαμε να μας συστηθείς ποδοσφαιρικά, τι είδους παίκτη θα μας έλεγες να περιμένουμε να δούμε στο γήπεδο;

«Είμαι επιθετικογενής ποδοσφαιριστής.  Δουλειά μου μέσα στο γήπεδο είναι να βοηθήσω στην ανάπτυξη και τη δημιουργία του παιχνιδιού της ομάδας μου.  Μπορώ επίσης να κλέψω μπάλες ψηλά και να δημιουργήσω τις κατάλληλες συνθήκες ώστε η ομάδα μου να σκοράρει. Αυτό είναι το παιχνίδι μου».  

Ποια είναι η εικόνα που έχεις σχηματίσει μέχρι τώρα για την ομάδα και τους συμπαίκτες σου στις λίγες μέρες που βρίσκεσαι κοντά μας;

«Απ’ όσα έχω δει μέχρι τώρα στις προπονήσεις, η ομάδα ρίχνει μεγάλο βάρος στην κατοχή της μπάλας και στην ανάπτυξη  του παιχνιδιού από τα άκρα και το κύριο μέλημά μου είναι να αφομοιώσω τον τρόπο παιχνιδιού του Παναθηναϊκού ώστε να ενταχθώ στο αγωνιστικό πλάνο το γρηγορότερο δυνατό. Τους συμπαίκτες μου ακόμα δεν τους γνωρίζω καλά, έχουμε δουλέψει μαζί μόλις λίγες μέρες. Θα έλεγα ότι εκείνος που ξεχωρίζει για την ένταση με την οποία δουλεύει,  για την προσπάθεια που καταβάλει και για το γεγονός ότι καθοδηγεί την υπόλοιπη ομάδα είναι ο Λούκας  (σσ.  Βύντρα).  Τους συμπαίκτες μου τους μαθαίνω σιγά-σιγά, καταλαβαίνω το παιχνίδι τους και σύντομα πιστεύω ότι θα έχω μια πλήρη εικόνα ώστε να εντάξω και το δικό μου παιχνίδι στην ομαδική προσπάθεια».

Ποιες είναι οι φιλοδοξίες σου;

«Μου αρέσει να θέτω κοντινούς στόχους. Πρώτα απ’  όλα θέλω να συνηθίσω την ομάδα και να προσαρμοστώ.  Σ’  αυτήν τη φάση δεν με ενδιαφέρει τόσο το τι θα πετύχω εγώ, αλλά το πόσο καλά θα ενταχθώ και πόσο γρήγορα θα μπορέσω να προσφέρω στην ομάδα» 

Τέλος, τι μήνυμα θα ήθελες να στείλεις στους φίλους της ομάδας;

«Όπως είπα και πριν ανυπομονώ να παίξω με την ομάδα όσο το δυνατόν γρηγορότερα.  Όταν γίνει αυτό, θα προσθέσω και τις δικές μου δυνάμεις στο σύνολο για να πετύχει ο Παναθηναϊκός τους στόχους του»