18 Ιαν 2013

EYΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Ούκιτς: "Θα κάνω τα πάντα για την ομάδα μου"

Ο Ρόκο Λένι Ούκιτς σε δηλώσεις του τόνισε πως ακόμα δεν έχει παίξει σύμφωνα με τις δυνατότητές του, αλλά είναι αποφασισμένος να κάνει τα πάντα για τον Παναθηναϊκό.

Αρχικά, ο Κροάτης τόνισε στην "Πράσινη": "Ξέρω πολύ καλά ότι ακόμα δεν έχω παίξει όπως μπορώ στην πραγματικότητα. Ακόμα δεν έχω προσαρμοστεί τελείως στον τρόπο παιχνιδιού του Παναθηναϊκού.
Είχα συνηθίσει να παίζω αλλιώς. Όλα αυτά τα χρόνια παρακολουθούσα τα παιχνίδια του Παναθηναϊκού και ήξερα πως παίζει. Εγώ, όμως, είμαι αποφασισμένος να κάνω τα πάντα για την ομάδα μου. Θα κάνω ό,τι μου ζητήσει ο προπονητής μου για να πετύχουμε τους στόχους μας".
Για το ματς με την Άλμπα και την απόδοση του Ματσιούλις: "Κανένα παιχνίδι στην Euroleague δεν είναι εύκολο. Και ειδικά στο TOP 16. Πόσω μάλιστα όταν παίζεις εκτός έδρας όπου τα πράγματα γίνονται ακόμα πιο δύσκολα. Εμείς ξέραμε ότι έχουμε να αντιμετωπίσουμε μια καλήν ομάδα και ότι θα έπρεπε να παλέψουμε. Το κάναμε. Ήμασταν πολύ καλοί στην άμυνα, ο Ματσιούλις στην επίθεση ήταν... καυτός και είναι αλήθεια πως όλοι προσφέραμε στο να κατακτήσουμε τη νίκη. Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι από το αποτέλεσμα και συνεχίζουμε".
Για τη συνέχεια του ομίλου: "Ξέρουμε ότι για να προκριθούμε στους οκτώ πρέπει να κρατήσουμε αήττητη την έδρα μας και να κάνουμε κάποια διπλά. Και ένα από αυτά ήταν ο αγώνας στο Βερολίνο. Οι αντίπαλοί μας ξέρουν ότι δεν έχουν πιθανότητες πρόκρισης και δεν είχαν τίποτα να χάσουν. Κάναμε αυτό που έπρεπε. Σε όλη τη διάρκεια του αγώνα ήμασταν η καλύτερη ομάδα πάνω στο παρκέ και κερδίσαμε απολύτως δίκαια".
Για την παρουσία του κόσμου στο Ο2: "Περίμενα ότι θα έχουμε πολύ κόσμο μαζί μας. Είναι γνωστό ότι στη Γερμανία είναι μόνιμοι κάτοικοι πολλοί Έλληνες. Και το είχα ζήσει και στο παρελθόν, όταν σε ένα Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα για ομάδες κάτω των 17 είχαμε παίξει αντίπαλοι στη Γερμανία με την ελληνική ομάδα.
Στο γήπεδο είχε πάρα πολλού Έλληνες και πάρα πολλούς Κροάτες. Η βοήθεια του κόσμου είναι πολύτιμη για εμάς. Τους ευχαριστώ από την καρδιά μου για την ατμόσφαιρα που δημιούργησαν" 
Πηγή: Contra

Δεν υπάρχουν σχόλια: