27 Δεκ 2012

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Λουά Λουά: "Στον Ολυμπιακό με αγαπούσαν"

Ο Λουά Λουά μίλησε για τις δύσκολες στιγμές που έχει περάσει εντός κι εκτός γηπέδων, ενώ στάθηκε στην αγάπη που εισέπραξε από τους φίλους του Ολυμπιακού.

"Δεν φοβάμαι από τα επεισόδια στο γήπεδο ή έξω από αυτό. Στη χώρα μου όταν χάναμε δεχόμασταν επιθέσεις στα σπίτια μας και είχαμε αστυνομία για να μας προφυλάσσει.
Ακόμη και τώρα γίνεται αυτό", είπε αρχικά ο Κονγκολέζος άσος που συμπλήρωσε πρόσφατα τα 32 του χρόνια.


Για την Ελλάδα και τον Ολυμπιακό, είπε: Αντίστοιχα πράγματα γίνονταν και στην Ελλάδα στα ματς του Ολυμπιακού με τον Παναθηναϊκό. Αν έχανε ο Ολυμπιακός, έκαιγαν αυτοκίνητα.
Όμως, εμένα, ο κόσμος του Ολυμπιακού με αγαπούσε, φώναζε το όνομά μου κι εγώ έδινα πάντα τον καλύτερό μου εαυτό στο γήπεδο" 
Πηγή: Sport 24

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Τα μαγικά της χρονιάς!

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Η φωτό της Αθήνας που σοκάρει‏.ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Οταν στα χωρια εκαιγαν πετρελαιο...ηταν επειδη ηταν φτηνο καυσιμο και δεν ρυπαινε το περιβαλλον???.Υπηρχε πριν την αυξηση υγεια στους δρομους της (Αθηνα) σας???.

Δεν υπάρχουν σχόλια: