23 Δεκ 2012

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Βάντο: "Φεύγω γιατί δεν μπορώ να συντηρήσω την οικογένειά μου"

Με επιστολή του προς την ΠΑΕ ΟΦΗ, ο Βάντο εξήγησε τους λόγους που αποχωρεί από την ομάδα και ευχαρίστησε τον κόσμο για την αγάπη που του έδειξε. Διαβάστε τις συγκλονιστικές δηλώσεις του Βραζιλιάνου...

Για τις δύσκολες στιγμές που ζει αυτός και η οικογένειά του, μίλησε μέσω επιστολής του προς την ΠΑΕ ΟΦΗ, ο Βάντο, υπογραμμίζοντας πως δεν μπορεί να ζήσει χωρίς χρήματα, γι' αυτό και φεύγει από τους Κρητικούς.
Ο Βραζιλιάνος άσος, εξήγησε τους λόγους για τους οποίους αποχωρεί, ενώ είπε ένα ευχαριστώ στους φιλάθλους της ομάδας.
Αναλυτικά η επιστολή: "Αισθάνομαι την υποχρέωση πριν αναχωρήσω για την πατρίδα μου (Βραζιλία) να σας αναφέρω τους λόγος της αποχώρησης μου από τον ΟΦΗ και από την Ελλαδα.
Όπως γνωρίζετε τα οικονομικά προβλήματα του Ο.Φ.Η είχαν μεγάλο αντίκτυπο και σε μένα. Έτσι ώστε να πάρω την απόφαση μου, "αφού με παραμελήσατε, ώστε να μην μπορώ να συντηρηθώ τόσο εγώ, όσο και η οικογένειά μου".
Αγαπώ τον Ο.Φ.Η. και τους τόσο ζεστούς φιλάθλους, αυτό είναι η αλήθεια, και απ' ό,τι καταλαβαίνω με αγαπάτε και εσείς. Σας ζητώ συγνώμη που δεν μπόρεσα να σας προσφέρω περισσότερα στα αγωνιστικά αυτά παιχνίδια που έπαιξα με την ασπρόμαυρη φανέλα του ΟΦΗ, αλλά δεν μου δόθηκε και η ευκαιρία να δείξω και τον ταλέντο μου στη θέση που στην πραγματικότητα αξίζω. Δεν είμαι άνθρωπος της μεγάλης δόξας και ούτε θα είμαι ποτέ.
Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους όσους με βοήθησαν στην δύσκολη αυτή περίοδο που είχα. Σας ευχαριστώ επίσης και για την αγάπη σας προς εμένα!!
Vando Francisco dos Santos".

Πηγή: Sport 24 

Email.eyrwtaselous@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: