22 Νοε 2012

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Παρελθόν ο Τζόουνς

Το Περιστέρι ανακοίνωσε τη κοινή συναινέσει λύση συνεργασίας με τον Βέρντελ Τζόουνς, ο οποίος θέλησε να αποχωρήσει από την ομάδα και να επιστρέψει στην Αμερική για προσωπικούς του λόγους, κάτι που έγινε σεβαστό από τη διοίκηση. Μάλιστα, όπως αναφέρει η ανακοίνωση "ο Βέρντελ έφυγε ως φίλος"."Θέλω να ευχαριστήσω τους ανθρώπους της διοίκησης και τους προπονητές μου που μου έδωσαν την ευκαιρία να παίξω στο Περιστέρι. Ήταν μια εξαιρετική εμπειρία και τιμή για μένα" είπε ο Αμερικανός στην ιστοσελίδα του Περιστερίου και πρόσθεσε: "Ευχαριστώ επίσης τους συμπαίκτες μου, το staff αλλά και τους φιλάθλους της ομάδας για τη στήριξη.Προσωπικοί λόγοι με υποχρεώνουν να επιστρέψω στις ΗΠΑ. Είμαι βέβαιος πως η προσπάθεια που ξεκινήσαμε όλοι μαζί θα ολοκληρωθεί με επιτυχία. Έχω εμπιστοσύνη στα παιδιά και θεωρώ πως αν συνεχίσουν να έχουν τη στήριξη του κόσμου θα τα καταφέρουν.Να είστε βέβαιοι πως θα παρακολουθώ την πορεία σας μέσω ίντερνετ και θα σας υποστηρίζω".

Πηγή: Basket Blog

Email.eyrwtaselous@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: