6 Οκτ 2012

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Αμπντούν: «Ήρθα στον Ολυμπιακό λόγω Τζεμπούρ»


Στον Ραφίκ Τζεμπούρ χρωστάει την μετακίνησή του στον Ολυμπιακό ο Τζαμέλ Αμπντούν, όπως τόνισε ο Αλγερινός εξτρέμ μιλώντας σε ΜΜΕ της πατρίδας του.
Ο πρώην παίκτης της Καβάλας ευχαρίστησε δημόσια τον συμπαίκτη του στους «ερυθρόλευκους», αφού εκείνος τον έπεισε να συνεχίσει την καριέρα του στον Πειραιά. Επιπλέον, αναφέρθηκε στην ανανέωση του συμβολαίου του, αλλά και στην Εθνική ομάδα της χώρας του.
«Ο Τζεμπούρ έπαιξε καθοριστικό ρόλο στο να έρθω στον Ολυμπιακό. Αν δεν υπήρχε αυτός, δεν θα ερχόμουν ποτέ. Με βοήθησε πολύ και συνεχώς μιλούσε καλά για μένα. Είμαι πολύ χαρούμενος στον Ολυμπιακό, είναι ένας μεγάλος σύλλογος. Πρόσφατα επεκτάθηκε το συμβόλαιό μου μέχρι το 2015 κι όλα πάνε καλά για μένα», είπε αρχικά ο Αμπντούν.
Όσο για το γεγονός πως δεν κλήθηκε στην Εθνική Αλγερίας, τόνισε: «Πάντα είμαι στη διάθεση της εθνικής ομάδας, με την ίδια επιθυμία και περηφάνια. Πιστεύω πως έχω την ποιότητα για να παίξω στην εθνική ομάδα. Αν δεν αρέσω στον προπονητή, είναι επιλογή του και σαν επαγγελματίας πρέπει να το σεβαστώ αυτό. Τον σέβομαι, αν και θεωρεί ότι δεν χωράω στα πλάνα του. Αν δεν αγωνίζομαι, θα είμαι οπαδός της εθνικής ομάδας. Σημασία έχει η Αλγερία, όχι ο Αμπντούν».
ΠΗΓΗ:Onsports.gr


Ε.Π.Σ ΛΑΚΩΝΙΑΣ:ΤΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΣΑΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΘΕΦΤΡΗΣ ΣΑΣ... ΚΑΙ ΣΕ ΕΙΚΟΝΑ...ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ!!!.

 

Κροκεατικός-Δυναμό 19-1**Πρωτάθλημα Παίδων on Vimeo



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ ΠΡΟΣ ΔΗΜΟ ΕΥΡΩΤΑ:ΑΥΤΗ Η ΕΙΚΟΝΑ ΠΡΟΣΒΑΛΕΙ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΕΥΡΩΤΑ ΚΑΙ ΠΡΩΙΝ ΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΑΣ






Email.eyrwtaselous@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: