1 Ιαν 2009

O Ronaldo θέλει Μ. Γιουνάιτεντ,όχι Ρεάλ


Κατηγορηματικά διέψευσε ο Κριστιάνο Ρονάλντο τα νέα σενάρια που τον θέλουν να έχει συμφωνήσει από τώρα να συνεχίσει την καριέρα του στη Ρεάλ Μαδρίτης το καλοκαίρι. Ο Πορτογάλος μεσοεπιθετικός ξεκαθάρισε πως είναι ευτυχής στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και πως η φημολογία αυτή είναι παντελώς αβάσιμη.

«Πάντα υπάρχουν φήμες, όχι μόνο για μένα, αλλά και για κάθε ποδοσφαιριστή. Λέγονταν πολλά και το καλοκαίρι, λόγω της πολύ καλής σεζόν που έκανα. Αυτά που ακούγονται τώρα δεν είναι αληθή. Όποιος ισχυρίζεται πως έχω συμφωνήσει με τη Ρεάλ είναι ψεύτης. Είμαι πολύ χαρούμενος στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, αισθάνομαι σαν σπίτι μου και θέλω να μείνω», δήλωσε ο κορυφαίος ποδοσφαιριστής του κόσμου για το 2008.

Πάντως δεν έκρυψε πως όσα συνέβησαν το καλοκαίρι, όταν ο ίδιος αρχικά εξέφρασε την επιθυμία να μεταγραφεί στη Ρεάλ Μαδρίτης, αλλά παρέμεινε καθώς δεν υπήρχε διάθεση πώλησής του, τον φόρτωσαν με άγχος για να κερδίσει και πάλι την εμπιστοσύνη των φιλάθλων. «Πιστεύω πως ο κόσμος δεν ξεχνά γρήγορα όσα προσφέρεις στην ομάδα. Στο πρώτο μου παιχνίδι φέτος, απέναντι στη Βιγιαρεάλ, αισθανόμουν πίεση. Όμως η συμπεριφορά των φιλάθλων απέναντί μου ήταν πολύ καλή και γι’αυτό τους θεωρώ απίστευτους. Η στάση τους απέναντί μου ήταν από την πρώτη μέρα που ήρθα εδώ εξαιρετική», δήλωσε ο 23χρονος άσος.
πηγή:www.sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: