30 Δεκ 2008

Πιστός και αφοσιωμένος στην δουλειά του δηλώνει ο Ντιόγο

Πιστός στον Ολυμπιακό και αφοσιωμένος στη δουλειά του δηλώνει στον Τύπο της Βραζιλίας, αν και κολακευμένος από το ενδιαφέρον σπουδαίων ομάδων του εξωτερικού.

«Είμαι πολύ ικανοποιημένος αν ακούω αυτές τις φήμες, αλλά ως τώρα δεν υπάρχει κάτι επίσημο. Ανήκω στον Ολυμπιακό και θα συνεχίσω να δουλεύω σκληρά για το καλό της ομάδας μου», δήλωσε ο νεαρός επιθετικός, όταν κλήθηκε από τους συμπατριώτες του να σχολιάσει τις φήμες που θέλουν την Τσέλσι και τη Λίβερπουλ να εξετάζουν την περίπτωσή του.

Όσο για τις πληροφορίες που θέλουν τον ομοσπονδιακό τεχνικό της Βραζιλίας, Κάρλος Ντούνγκα, να ετοιμάζεται να τον καλέσει στη «σελεσάο», ο ίδιος το θέλει πολύ, αλλά δεν παρεκκλίνει της πορείας του. «Θα ήμουν πανευτυχής αν μου δινόταν η ευκαιρία και είχα μία κλήση στην εθνική ομάδα. Κι αν δεν έρθει όμως αυτή η κλήση, θα συνεχίσω με την ίδια αφοσίωση στην ομάδα μου τη δουλειά μου».

Τέλος, αναφέρθηκε και στη συνεργασία του με τον Σεμπαστιάν Λέτο στον Ολυμπιακό λέγοντας: «Μπορεί να με βοηθήσει πολύ, γιατί είναι πολύ καλός παίκτης και η συνεργασία μας αποφέρει καρπούς».
πηγή:www.sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: